Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
speurneusc schreef:nog nooit zoveel paarden verongelukt of betrokken bij ongeluk door het ontsnappen, is dat 24uur buiten laten nu wel zo goed voor ze? zonder/weinig gras en in de modder? blijkbaar vinden ze het zelf niet zo dat ze op zoek gaan naar wat anders, maar daar hoor je niemand over.
Citaat:speurneusc schreef:nog nooit zoveel paarden verongelukt of betrokken bij ongeluk door het ontsnappen, is dat 24uur buiten laten nu wel zo goed voor ze? zonder/weinig gras en in de modder? blijkbaar vinden ze het zelf niet zo dat ze op zoek gaan naar wat anders, maar daar hoor je niemand over.
irise456 schreef:Gypsy schreef:O jee... dat is hier in de buurt...
zijn trekpaarden ciska ben bang dat er 1 van bart is die is overleden , want het is in zijn weg
KoudbloedKim schreef:Het lijkt me niet echt de plek om daarover te speculeren.
Ik heb ook altijd een hekel aan zulke opmerkingen, aangezien ze ook in het topic over mijn paard zijn gemaakt en daar dus wél het draad met opzet kapot gemaakt is.
Oordeel niet voor je weet waar je over praat.
speurneusc schreef:owwww nieuwe rage: ipv ze in geslacht te steken met messen laten ze nu massaal dagelijks de hekken open tis ook altijd iemand anders die dat doet natuurlijk
en ja de mijne staat nu op stal meeste tijd omdat ze van de natte zooi zulke weke voeten kreeg dat ze daar op haar leeftijd zo gevoelig van werd dat ze kreupel loopt, dus er pijn aan heeft, liever pijnvrij lopen op stal, dan buiten en pijn hebben, of te wel fijn hoor zo veel mogelijk buiten nu omdat dat zo gezond is...