Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ellenvm schreef:arm dierde eigenaar geeft ook niet om zijn paard dan. donderdag voor het laatst geweest en geen sectie doen..

Ellenvm schreef:arm dierde eigenaar geeft ook niet om zijn paard dan. donderdag voor het laatst geweest en geen sectie doen..
gohya schreef:zosja24 Dat is niet de schuld van de politie he,dat ze weinig controleren.Ze hebben te weinig politie.
Het Kabinet is hier de schuldige door te bezuinigen bij de politie.
Ik hoorde dit nieuws via de App.er werd gezegd dat de oren eraf waren gesneden en ogen eruit gesneden waren.De persoon hoorde dat van iemand uit Hierden.Of het waar is?
gohya schreef:Ik hoorde dit nieuws via de App.er werd gezegd dat de oren eraf waren gesneden en ogen eruit gesneden waren.De persoon hoorde dat van iemand uit Hierden.Of het waar is?
Loes'sCorner schreef:Ka goed zijn dat het beest is overleden door stress!!
Cayenne schreef:gohya schreef:Ik hoorde dit nieuws via de App.er werd gezegd dat de oren eraf waren gesneden en ogen eruit gesneden waren.De persoon hoorde dat van iemand uit Hierden.Of het waar is?
Daar klopt alvast niets van. Jammer dat dit soort indianenverhalen de wereld in geslingerd worden.