Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
die mensen hebben een engeltje op hun schouder gehad dat ze niet gewond geraakt zijn. Ach en die meisjes die ernaast staan, met hun paardrijlaarzen aan en cap op
Justico schreef:Paard was van mijn lesklantje. Ik, het meisje en vader rende achter het paard aan. Paard nam waarschijnlijk zijn route naar huis maar over de weg ipv het fietspad. Het is een 80km weg en mistig. Het was zo erg. Zo'n klap. Arm, arm meisje! Het was zo vreselijk.
Gelukkigen wonder boven wonder hebben de iinzittende van auto niks.
Schimpje schreef:Afschuwelijk! Dit is een van de vreselijkste dingen die je kan meemaken als paardeneigenaar! (en als bestuurder natuurlijk)
Maar.. Het zat er een keer aan te komen.. Ivm een feesttent op de parkeerplaats parkeren de leden langs de zijweg omdat er te weinig plek is. Dat, icm belabberde verlichting en een kapotte/niet brandende lantaarnpaal thv de oprit maakt dat je in het stikdonker moet opladen, en als je paard dus loskomt al vlak bij de weg is, ipv op het grote parkeerterrein. Vorige week ben ik ook al met de auto achter een loslopend paard aangegaan op dezelfde weg, gelukkig is dat toen goed gegaan..
Justico schreef:Het paard was niet op slag dood. Heeft nog even geleefd maar hopelijk en waarschijnlijk niet veel van meegekregen. Het was vreselijk! Vreselijk voor iedereen. Het doet ontzettend pijn om een meisje huilend bij haar paard te zien zitten die nog dampt van de les. Onwerkelijk dat dit zo dichtbij je gebeurd. Maar ook voor de mensen in de auto. Die hebben er ook een trauma aan overgehouden. Dit is iets wat je hoopt dat geen enkele paardeneigenaar en autobestuurder mee te maken. En helemaal niet voor de ogen van een 13 jarig meisje.