Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jets schreef:Wat tof dat Gita hier ook bij het nieuws staat, echt leuk om haar zo terug te zien
Hier in ieder geval een foto van haar KoudbloedKim
[ Afbeelding ]

Jennyj01 schreef:Leuk dat er een foto bij staat. Wel jammer dat het een zwaar achter de loodlijn foto is. Het doet me gelijk denken aan dit topic [VN] Onderzoek toont aan: Achter de loodlijn scoort hoger. Maar wellicht dat er nog een betere foto komt. Of een filmpje waar we deze perfecte draf kunnen bewonderen.
Overdrijven is ook een vak
yvonnepuntnl schreef:Jennyj01 schreef:Leuk dat er een foto bij staat. Wel jammer dat het een zwaar achter de loodlijn foto is. Het doet me gelijk denken aan dit topic [VN] Onderzoek toont aan: Achter de loodlijn scoort hoger. Maar wellicht dat er nog een betere foto komt. Of een filmpje waar we deze perfecte draf kunnen bewonderen.
Zwaar achter de loodlijnOverdrijven is ook een vak
cherie78 schreef:Jennyj01 schreef:Leuk dat er een foto bij staat. Wel jammer dat het een zwaar achter de loodlijn foto is. Het doet me gelijk denken aan dit topic [VN] Onderzoek toont aan: Achter de loodlijn scoort hoger. Maar wellicht dat er nog een betere foto komt. Of een filmpje waar we deze perfecte draf kunnen bewonderen.
Overdrijven wordt er zeker niet gedaan door Jennyj01
Niet alleen achter de loodlijn en de nek niet het hoogste punt, maar ook behoorlijk op de voorhand.
Zo bevestigen die juryleden wederom dat "achter de loodlijn beter scoort"
dier is pas 3, zowat net zadelmak!
een zwarte ruin met veel wit. Niet zo groot. Leek veel op zn moeder.