Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:EskeGirl schreef:Fijn dat er eindelijk wetenschappelijke onderbouwing is, en ik hoop dat het echt verbeterd in de loop van de tijd. Misschien dat we over 50 jaar denken: waar waren we mee bezig?
Wat is precies de onderbouwing dan? Want ik heb 'm nog niet gevonden op de site van paardvisie...
Janine1990 schreef:SaraB, zover heb ik ook gelezen...
Maar ze zeggen heel stellig: "Achter de loodlijn kan niet langer."
Waarom niet dan? Wat zijn de negatieve gevolgen? Behalve dat kennelijk het reglement qua jurering niet meer helemaal wordt gevolgd...
Janine1990 schreef:SaraB, dat idee had ik inderdaad ook al. Natuurlijk interessant om verder te gaan op dat onderzoek!
Maar ik had dan toch wel iets van een hypothese verwacht, als er zo'n uitspraak wordt gedaan door de onderzoekers. Die lijkt me niet bepaald uit de lucht gegrepen... Anders zijn het onderzoekers van likmevestje natuurlijk
SaraB schreef:Janine1990 schreef:SaraB, dat idee had ik inderdaad ook al. Natuurlijk interessant om verder te gaan op dat onderzoek!
Maar ik had dan toch wel iets van een hypothese verwacht, als er zo'n uitspraak wordt gedaan door de onderzoekers. Die lijkt me niet bepaald uit de lucht gegrepen... Anders zijn het onderzoekers van likmevestje natuurlijk
Haha! McGreevy is een bekende equine gedragswetenschappen, samen met Andre Mclean.
Horsa schreef:Janine1990 schreef:Maar dan nog is zo'n uitspraak natuurlijk wel erg voorbarig als je het nog niet kan onderbouwen
Arabesk schreef:Janine1990 schreef:En waarschijnlijk vind je in ongeveer 98% van de ITP topics paarden die achter de loodlijn lopen.
Zeer kwalijke zaak!!!
Arabesk schreef:Het hele idee van op of bij de loodlijn rijden is wat mij betreft flauwekul maar ja.....