Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
yvonnedv schreef:http://www.politie.nl/nieuws/2014/oktob ... ndeld.html
Dit schrijft de eigenaresse op Facebook
, ik ben de eigenaresse van het paard. Toen we het zagen hebben we eerst de hele stal nagekeken nadat het paard gehecht was. Er zijn 3 scheersporen aangebracht en vervolgens is het paard opengesneden. Knap paard die dat kan. Politie en Forensisch Onderzoek hebben ook de hele stal doorzocht en niets kunnen vinden. Nog steeds denk ik net als jij, het kan toch niet zo zijn, maar ik vrees dat toch helaas iemand van buitenaf deze ontzettend laffe daad heeft gedaan.
idd, wanneer houdt t op?! Moeten we daar wel op wachten? Kunnen we niet een actie opzetten oid? Orchidee14 schreef:Ik zal wel heel paranoide klinken maar ik heb een raar gevoel bij dat landelijke meldpunt. Voorheen waren er nog geen aanmeldingen in de Noordoostpolder, inmiddels zijn er een stuk of 5 de ie zich aangemeld hebben en prompt wordtver een paard mishandeld. Je moet om lid te worden namelijk je adres en alles opgevem. Ik hoop echt dat ik er naast zit en dat deze mensen echt goede bedoelingen hebben maar ik doe er niet aan mee.
Orchidee14 schreef:Nee, volgens mij is die informatie niet openbaar maar wie zegt dat deze persoon(en) niet achter dit meldpunt zitten? Dan krijgen ze de adressen op een presenteerblaadje aangereikt (in ieder geval van degene die de paarden aan huis hebben) en ze worden er nog voor betaald ook. Ik weet het, het is erg ver gezocht maar ik vertrouw niemand meer.
gohya schreef:Dit blijft doorgaan,zolang hij niet gepakt word.Ik weet bijna zeker dat hij mee leest op Bokt.
Ik weet niet of het idd. zo is,maar de mishandelingen gebeuren vaak op donderdag en vrijdag? of zit ik er naast?