Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en de eigenaar moet zich verantwoorden. Zo is het nl in dit land. nanda1980 schreef:Mmm wat zouden ze doen als een paardeneigenaar zo'n gek op heterdaad betrapt en de emoties de vrije loop laat? Denk dat de beul vrijuit gaaten de eigenaar moet zich verantwoorden. Zo is het nl in dit land.
En idd ik denk dat een beul door deze oproep zich nog beter gaat voorbereiden.
Hopen dat de beul door een paard flink op zijn donder krijgt en dat hij nooit meer een stap buiten de deur kan zetten.
en ik denk wel van de meeste paardeneigenaren...
, en zeker niet met een halter. Ik ben blij dat ik aan deze kant van de wereld dat niet iets is waar ik me druk om hoef te maken. Laten we hopen dat ze deze gek(ken) snel zullen pakken en goed zullen straffen.... bakkabouter schreef:Tsjah, als je nu over je eigen voeten struikelt, en die grote hamer (die je natuurlijk enkel bij had omdat je om 3u 's nachts de palen die anderhalf jaar geleden zijn gezet nog even extra vast ging kloppen) komt daarbij perongeluk op het hoofd van de beul terecht, dan kan je daar niks aan doen, toch?
.
Mijn theorie is dat het een gefrustreerd heerschap (of meerdere) betreft die ooit eens (hard) is afgewezen door een paardenliefhebster... (maargoed; dat blijft speculeren natuurlijk)