Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Arabesk schreef:een keer een boze vent die schreeuwde dat ik maar een zak om zijn staart moest binden. Terwijl ik net afstapte om de mest opzij te schuiven maar goed.... een zak om de staart *succes* hahaha
Brainless schreef:Arabesk schreef:een keer een boze vent die schreeuwde dat ik maar een zak om zijn staart moest binden. Terwijl ik net afstapte om de mest opzij te schuiven maar goed.... een zak om de staart *succes* hahaha
Is gewoon te koop![]()
http://www.agradi.nl/imperial-riding-po ... atcher.htm
[ Afbeelding ]
Brainless schreef:Debbie00 schreef:Als je met paard en wagen rijdt kan je nog zo'n poepzak gebruiken aan de wagen. Onder het zadel gaat dat een beetje lastig ja haha.
Als jemijn vorige bericht ziet, kun je zien dat ze ook gewoon te verkrijgen zijn voor onder het zadel.
KimD schreef:En terecht! Die paarden stront is letterlijk stront irritant!Mogen ze van mij overal in voeren.
Morrie schreef:KimD schreef:En terecht! Die paarden stront is letterlijk stront irritant!Mogen ze van mij overal in voeren.
weet je wat ik pas irritant vind?
Hondenstront, vooral op het ruiterpad, dat krijg ik dan aan mijn vingers als ik bij thuiskomst de hoeven ga uitkrabben *yuk*...... dat ruimen ze ook nooit op, want het ligt op een paardenpad....