Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wat een geluk dat pony net op dat moment even op zijn plek bleef.. Fitzroy schreef:Volgens 112bollenstreek en BlikOpNoordwijk is de opgeroepen traumahelicopter niet ter plaatse gekomen dus hopelijk valt het letsel mee.
http://www.blikopnoordwijk.nl/nieuws/it ... d-randweg#
. Hopelijk komen ze er gauw bovenop. Automobilist moet zich flink schuldig voelen. pillow schreef:Elinex304 schreef:Pfff verschikkelijk. Hopelijk komen ze er gauw bovenop. Automobilist moet zich flink schuldig voelen.
Je weet toch helemaal niet of het de schuld van de automobilist is.
kaars1978 schreef:jammer dat de inleiding niet klopt!!!!!! ik geloof dat hier al contact voor was geweest
Is een stalgenote van mij en mens en paard doen het goed na enkele kneuzingen. ZE ZIJN AANGEREDEN EN NIET OMDAT HET PAARD SCHROK DE AUTOMOBILISTE HAD ZE NIET GEZIEN EN REED ZO OP HUN IN!!! zo krijg je nou praatjes als de feiten niet kloppen!
kaars1978 schreef:jammer dat de inleiding niet klopt!!!!!! ik geloof dat hier al contact voor was geweest
Is een stalgenote van mij en mens en paard doen het goed na enkele kneuzingen. ZE ZIJN AANGEREDEN EN NIET OMDAT HET PAARD SCHROK DE AUTOMOBILISTE HAD ZE NIET GEZIEN EN REED ZO OP HUN IN!!! zo krijg je nou praatjes als de feiten niet kloppen!