Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lusitano schreef:bizar hoe vaak het inmiddels gebeurt...
ik zou als eigenaar wel willen weten wat de gemene deler is.... zijn het allemaal paarden die buiten staan langs een weg met weinig toezicht?
Je zou toch haast gaan posten...
(Bordjes met een rottweiler terwijl je geen hond hebt hebt ook niet trouwens. En rottweilers zonder bordjes: ook een interessante mogelijkheid
)
). Koper schreef:Lusitano schreef:bizar hoe vaak het inmiddels gebeurt...
ik zou als eigenaar wel willen weten wat de gemene deler is.... zijn het allemaal paarden die buiten staan langs een weg met weinig toezicht?
En hoe slim denk je zelf dat het is om het daar op een openbaar forum over te gaan hebben
gohya schreef:bigone schreef:De Lidl heeft deze week ook ledlampen met zonnestroom in de aanbieding, volgens mij 9,98 , een stuk goedkoper dan de Aldi.
Deze week? ga ik zometeen direct kijken.
Geeft niet dat die aanspringt als er een paard voorlangs loopt.
Vanaf overmorgen Lusitano schreef:bizar hoe vaak het inmiddels gebeurt...
Springs schreef:Koper schreef:En hoe slim denk je zelf dat het is om het daar op een openbaar forum over te gaan hebben
Ik denk dat ze posten bedoelt in de zin van daar bijv. ieder half uur even te gaan zitten om te kijken of er iets opvallends gebeurt.