Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze rijden zo dicht mogelijk tegen de toegestane tijd dus moeten ze af en toe wel eens goed gas geven en verder is het aan de ouders om je kind in de gaten te houden. Hindernisrechters hebben al genoeg hun handen vol aan de volwassenen in de gaten te houden. en heb je een houdini van een kind hou ze dan letterlijk aan de leiband. Dat heb ik echt nog gezien bij sommigen kinderen. Speciaal tuigje en aan de leiband. Kind glipte niet meer weg.
De eerste keer sta je echt raar te kijken maar bij uitleg van de ouders snapte ik echt wel dat ze het zo deden. Kind geen gevaarlijke stunts meer en de ouders veel meer relaxt.
. petraaken schreef:Hmm misschien moet er dan wel een verbod komen op kinderen onder de 12 jaar op zo'n evenement.
.
_San87_ schreef:petraaken schreef:Hmm misschien moet er dan wel een verbod komen op kinderen onder de 12 jaar op zo'n evenement.
Als ik zo zie wat er (vooral) in de breedtesport allemaal voor gevaarlijke situaties voordoen door omstanders, ben ik eerder geneigd te zeggen een algeheel verbod op toeschouwers in te stellen.
Maartenn schreef:_San87_ schreef:Hmm misschien moet er dan wel een verbod komen op kinderen onder de 12 jaar op zo'n evenement.
Als ik zo zie wat er (vooral) in de breedtesport allemaal voor gevaarlijke situaties voordoen door omstanders, ben ik eerder geneigd te zeggen een algeheel verbod op toeschouwers in te stellen.
[/quote]Maartenn schreef:_San87_ schreef:
Of een algeheel verbod op kinderen
ik stem voor een aanlijnplicht voor kinderen op wedstrijden