Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ceasario schreef:Inderdaad, even serieus: Welke bokker heeft een echt kloppende medicijnregistratie in zijn/haar paardenpaspoort? ( Dat bedoel ik écht als oprechte vraag, dus graag reactie)
Fjorj schreef:ceasario schreef:Inderdaad, even serieus: Welke bokker heeft een echt kloppende medicijnregistratie in zijn/haar paardenpaspoort? ( Dat bedoel ik écht als oprechte vraag, dus graag reactie)
Nou bij mij paspoort ontbreekt nog dat inleg vel waardoor ze ook niet in kunnen registeren. Mocht besluiten om paard te laten slachten dan kan ik alsnog paspoort compleet laten maken door inleg vel er in te laten plaatsen alleen niemand die dan weet wat die ooit aan medicijnen heeft gehad.
BTW, als paard geen chip bevat dan wordt helemaal makkelijk want dan laten ze beestje alsnog chippen + aanvraag paspoort en kan zo zonder problemen slacht in.
Of wel hele verhaal medicijnen registratie is lachertje.
Helemaal als je kwijt wat er in de dieren gaan die gefokt worden voor de slacht.

Sammie schreef:Inlegvel was goedkoper geweest (en paard had nog wel geslacht kunnen worden.) Nu zeker niet meer én je moet nu een heel nieuw paspoort aanschaffen
gaat niet op.Citaat:"Mocht besluiten om paard te laten slachten dan kan ik alsnog paspoort compleet laten maken door inleg vel er in te laten plaatsen alleen niemand die dan weet wat die ooit aan medicijnen heeft gehad."
trouwens ook niet. Elk paard ouder dan 6 maanden dat een paspoort krijgt is ook automatisch uitgesloten van de slacht.Citaat:BTW, als paard geen chip bevat dan wordt helemaal makkelijk want dan laten ze beestje alsnog chippen + aanvraag paspoort en kan zo zonder problemen slacht in.