Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
...
. 
Tieneke schreef:Je kon op de site van de veiling een lijst bekijken met alle medische opmerkingen per paard. Aan elk paard scheelde iets en als je op Bokt zou vragen of je een paard met dergelijke opmerkingen nog zou mogen rijden, zou je zeker 'nee' als antwoord krijgen
Ik denk dat we ook een beetje een roze bril moeten afzetten. Topsport is slecht voor eender welk lichaam, ook voor een paardenlichaam. De kans dat je een paard op dergelijk niveau tegenkomt dat totaal in orde is, lijkt me bijzonder klein. Dus "in orde" of "gezond" zou ik met een korrel zout nemen.
s0173957 schreef:Nergens staat dat hij met New Orleans wilt gaan è...
Sammie schreef:http://www.bokt.nl
De nieuwe eigenaar is de Saoediër, maar in Nederland gevestigde, Abdullah Al Sharbatly. In gesprek met de Britse Horse and Hound zegt Al Sharbatly dat hij meewil doen aan de WEG. Bij de tweede veiling werd nog aangegeven dat de schimmel medische hulp nodig heeft en dat hij vanaf maart niet meer in training is geweest. Al Sharbatly maakt zich hierover geen zorgen: "Ik weet zeker dat hij honderd procent in orde is."
NienSCHaap schreef:Ladybird schreef:Waarom heb ik het idee dat die man een kronkel in zijn hoofd is.
Een kronkel, hmm iets meer dan dat.......
Die gast is niet wijs
Joolien schreef:Wel met verboden middelen erin Marlies
MarliesV schreef:Joolien schreef:Wel met verboden middelen erin Marlies
Ook op die wedstrijd? Ik dacht dat dit pas later was maar dat kan ik mis hebben.
Tobalio mag dan een moeilijk paard zijn maar:
http://www.kwpn.nl/2014/05/al-sharbatly ... t-tobalio/
Ik ben heel benieuwd wat er van terecht gaat komen maar gun iedereen het voordeel van de twijfel.
Blijkbaar is er met geld erg veel te koop.....
Joolien schreef:Je bent iig een beetje gek als je Tobalio koopt, dat is echt een heel moeilijk paard. Misschien een (te) groot ego?
HorseTimeXL schreef:Joolien schreef:Je bent iig een beetje gek als je Tobalio koopt, dat is echt een heel moeilijk paard. Misschien een (te) groot ego?
Misschien wel, maar toch heeft hij met Tobalio een wedstrijd van, volgens mij, 1,50 weten te winnen. Net als met Galahan (sorry als ik dit verkeerd typ). Daardoor snap ik niet helemaal waarom die het op een paard munt die al een poosje uit de runnen is geweest.
En wat ik me afvraag. Als een paard medische verzorging nodig heeft, komt dat daten niet al snel aan op doping? Weet iemand dat? Dat vroeg ik me al een tijdje af.