Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eikenbos schreef:Toen Totilas onder Gal liep vond ik het echt waanzinnig om naar te kijken. Noem me een azijnzeiker maar met Rath is Totilas gewoon een zwarte hengst die een nette proef laat zien. De sparkle waardoor ik gek werd op Totilas heb ik sinds de verkoop nooit meer gezien.
Eikenbos schreef:Toen Totilas onder Gal liep vond ik het echt waanzinnig om naar te kijken. Noem me een azijnzeiker maar met Rath is Totilas gewoon een zwarte hengst die een nette proef laat zien. De sparkle waardoor ik gek werd op Totilas heb ik sinds de verkoop nooit meer gezien.
Blij dat ik hem eens heb zien rijden, hopelijk het begin van een mooie wedstrijdcarrière, het is hun gegund!
xAnthea schreef:@D_Desteny: Bij Edward Gal was die stang ook horizontaal, volgens mij hangt de kinketting gewoon wat los.
D_Desteny schreef:xAnthea schreef:@D_Desteny: Bij Edward Gal was die stang ook horizontaal, volgens mij hangt de kinketting gewoon wat los.
Wat heeft Edward Gal hier mee te maken?
Ik heb het over Rath en Toot. Hoe Edward hem reed maakt mij niks uit dat was toen en dit is nu. Ik stoor me er gewoon aan en verder vind ik dat ze op de goede weg zijn en mijn complimenten naar Rath dat hij gekomen is waar hij nu is.
xAnthea schreef:@D_Desteny: Bij Edward Gal was die stang ook horizontaal, volgens mij hangt de kinketting gewoon wat los.
Verder vind ik dat Rath het heel goed doet!Blij dat ik hem eens heb zien rijden, hopelijk het begin van een mooie wedstrijdcarrière, het is hun gegund!
Ik ben het trouwens niet eens met jullie commentaren over de 'magische Totilas bij Gal'. Ik vond er niks aan, Totilas was bij Gal een paard dat zich bijna KO sloeg met zijn voorbenen. Achter deed gewoon niks, maar als dat voorbeengezwaai was toch wel erg spectaculair.
Bij Rath vind ik het al veel beter, natuurlijker om het zo te zeggen, hoewel achter nog steeds meer mag doen. Bij Rath vind ik het correcter en dus fijner om naar te kijken

ze zijn duidelijk met sprongen vooruit gegaan en dat is voor mij wat telt. Top gedaan hun nieuwe 'debut'. Hoop dat ze nu eindelijk weer een beetje in het ritme komen Gracy schreef:Interessant is deze duitse review van Rath en Toot..
http://www.dressur-studien.de/standpunkt-alles-totilas-oder-was/
*kopy en paste naar Google translate voor wie de duitse taal niet begrijpt