Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Citaat:In hoger beroep (2013) besloot de rechtbank echter dat Scuppy tot het soort hoort dat van nature vals, kwaadaardig of ondeugend kan zijn. De eigenaar had, aldus die rechtbank, er rekening mee moeten houden dat zijn paard [elk paard] dergelijke verwondingen kan veroorzaken. Tevens had hij er alles aan moeten doen om te zorgen dat het ongeluk niet kon gebeuren. Vervolgens is de zaak weer naar het hoger gerechtshof gegaan.
Danique_G schreef:Gewoon.. What the hell??
Dit kan je toch niet serieus nemen bijna...
. Ibbel schreef:Ik denk dat het de hoogste tijd wordt dat Amerika een wet aanneemt dat mensen van nature vals en kwaadaardig zijn. Dat komt een stuk dichter bij de realiteit.
) zijn ook zo belachelijk stom. En een hond/kat in de magnetron, dan ben je toch gewoon achterlijk....Ibbel schreef:Ik denk dat het de hoogste tijd wordt dat Amerika een wet aanneemt dat mensen van nature vals en kwaadaardig zijn. Dat komt een stuk dichter bij de realiteit.

Huertecilla schreef:_San87_ schreef:Wat een stom volk is het ook.
Helaas is het wel de dominante cultuur welke een blauwdruk is van wat in NL wordt nagedaan.
Jij behoort tot de MacDonalds generatie welke al helemaal niet meer weet hoe het in NL was vóór we de consumptiecultuur van dat ´stom volk´ omarmden.
. Ik heb wel gezien hoe de dorpsslagerij van mijn ouders weggeconcurreerd werd door supermarktketens die hun vlees voor spotprijzen aan de man konden brengen. Mijn ouders konden leven met de verkoop van de winkel, mijn opa en oma waren er kapot van (hun ouders zijn de zaak begonnen, namelijk).
jansje73 schreef:Een goede uitspraak ! Jammer dat het zolang moest duren. Misschien was het jongetje vals tegen het paard en waarop het paard beet.