Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Caily schreef:Ik snap het volgens mij niet helemaal? Gaat Salinero nu tegen oude manegepaarden vertellen dat ze moeten ontsnappen naar een mooie groene weide met schuilstal en veel hooi?

Jennyj01 schreef:Is Anky dan de enige bekende persoon in paardrijdend Nederland? Anky die petities aan Staatsbosbeheer aanbied. Anky's paard die beschermpaard wordt voor manegepaarden. Terwijl ze zelf het liefst tussen de hekjes rijd en haar eigen paard nog nooit een manege les heeft gelopen. Zal wel aan mij liggen hoor maar vind het gewoon stom.
Jennyj01 schreef:Ze is niet de enige, maar wel een van de bekende paardrijdende personen die bereid is om hieraan mee te werken. En als dat werkt, prima toch?Is Anky dan de enige bekende persoon in paardrijdend Nederland? Anky die petities aan Staatsbosbeheer aanbied. Anky's paard die beschermpaard wordt voor manegepaarden. Terwijl ze zelf het liefst tussen de hekjes rijd en haar eigen paard nog nooit een manege les heeft gelopen. Zal wel aan mij liggen hoor maar vind het gewoon stom.
De pony van haar kinderen nl 
Jannepauli schreef:Misschien heeft Anky meer tijd dat Edward nu ze niet meer zo actief in de wedstrijdsport is, Ibbel..