Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

inkepink schreef:he jammer ik zit net niet in het filmpje....
(mocht iemand foto's hebben van ruiter nr 1 en menner nr 1 hou ik mj aanbevolen)
Was een erg mooie rit, jammer van het shipsweer, wij waren echt nat tot de laatste draad...
Hierdoor zijn er al voor de start deelnemers naar huis gegaan...
Dirk schreef:dit is bij ons namelijk nog steeds van toepassing, ondanks herhaardelijk melden bij diverse partijen.En toen was het voorjaar....De eikenhouten paaltjes staan er nog net zo leeg en verlaten bij als in oktober, en ook de route is nog niet vrij van niet passeerbare slagbomen en andere obstakels.
Ook de VVV in Den Ham weet niet van het netwerk af en een goede kaart is ook niet verkrijgbaar. Beetje jammer van het geld...niet...
ik weet zeker dat die er eerder niet stonden maar goed staat nu wel mooi aangegeven.
Merel schreef:hier vind je de routeplanner;
http://www.paardrijdentwente.nl/routeplanner
en voor de mensen met een GPS;
http://planner.gps.nl/paardrijnetwerk.html
Waarschuwing; ga niet met slechts een lijstje knooppuntnummers op pad, maar neem ook een kaart mee van het gebied waar je gaat rijden en bereid je route voor.Dirk schreef:dit is bij ons namelijk nog steeds van toepassing, ondanks herhaardelijk melden bij diverse partijen.En toen was het voorjaar....De eikenhouten paaltjes staan er nog net zo leeg en verlaten bij als in oktober, en ook de route is nog niet vrij van niet passeerbare slagbomen en andere obstakels.
Ook de VVV in Den Ham weet niet van het netwerk af en een goede kaart is ook niet verkrijgbaar. Beetje jammer van het geld...niet...
Ik vind het echt een pracht initiatief, maar zie nog wat verbeterpunten die helaas niet doorgevoerd worden.
zie ook dit topic;
Merel @ [VN] Paardrijnetwerk Twente geopend in Den Ham
Misschien is het een idee als iedereen die een probleem constateert, ook echt een e-mail stuurt. Hoe meer mensen mailen, hoe groter de druk om een probleem op te lossen.
Sas67 schreef:Goede suggestie Saar88; ik heb zojuist ook een mail gestuurd met mijn opmerkingen en vragen.
Toch zonde, ik zie het vaak: een goed idee, prima initiatief, veel mensen spannen zich er voor in.
Maar onder druk van een (bestuurlijke/politieke) deadline wordt er al een mega PR-campagne gelanceerd terwijl er in de uitvoering nog erg veel moet gebeuren. En dan worden er verwachtingen gewekt die niet worden waargemaakt. Erg jammer! Een goede start kun je maar één keer maken.