Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Focussed schreef:Vanavond zal het televisieprogramma TROS Opgelicht de zaak over Judith Bok behandelen. Zij zou meerderen personen hebben opgelicht in de paardenwereld, waaronder stalhouders en particulieren.
vivana schreef:Ben nieuwschierig...gaat om wie??
_Nicky schreef:Toen ik het verhaal van mijn stalhouder hier op Bokt plaatste, werd het topic verwijderd omdat het een wildwest verhaal was. Dat ging toen over de gestolen paarden, waarvan ik inmiddels een paard heb overgekocht van de stalhouder.
Ik ben benieuwd, ze hebben mij ook gefilmd maar mijn paard was doodsbang van de camera en de geluidsapparatuur buiten.

Er zijn wel meer mensen die Thea Jansen heten
[EV-ITP] Lange teugeldag; Thamar Gotthjalpsen en Judith Bok PaysBas schreef:_Nicky schreef:Toen ik het verhaal van mijn stalhouder hier op Bokt plaatste, werd het topic verwijderd omdat het een wildwest verhaal was. Dat ging toen over de gestolen paarden, waarvan ik inmiddels een paard heb overgekocht van de stalhouder.
Ik ben benieuwd, ze hebben mij ook gefilmd maar mijn paard was doodsbang van de camera en de geluidsapparatuur buiten.
Dan mag je verhaal hierover toch weer op Bokt komen aangezien de dame in kwestie nu met naam op Bokt is gezet door een Moderator? Of is dit heel
Is dit de betreffende persoon: http://drimble.nl/bedrijf/vuren/2622518 ... arden.html![]()
Er zijn wel meer mensen die Thea Jansen heten
[EV-ITP] Lange teugeldag; Thamar Gotthjalpsen en Judith Bok