Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JorisDy schreef:Aqiedo live gezien tijdens een rondje instructie. Fijn dier en ze heeft hem ook fijn lopen. Vind alleen dat hij zo eng nekkie heeft
Aranel: waar haal je dat vandaan? Dier is 4 maanden bij Adelinde ohz
Maar hij loopt inderdaad fijn en ziet er verder goed uit!
betadine schreef:Snap wel niet de toegevoegde waarde van deze hengst. Blessure gevoelig, stalgebrek (die opgelost werd met een operatie ? ) Volgens mij gaan daar maar weinig fokkers voor aanschuiven.
Stalgebreken zitten in de genen, maar ook die blessures daar stel ik mij vragen bij. Als ze door een ongeval komen tot daar toe, maar als het dier zo veel tijd nodig heeft gehad om op niveau getraind te kunnen worden... Talent alleen is niet genoeg om een goed paard te hebben. Neemt niet weg dat het een dressuur toppertje is en dat ze nog veel kunnen bereiken, maar ik had haar toch liever zien verschijnen met een ander paard. Het zou mooi zijn moest deze Parzival kunnen opvolgen, maar of hij daar sterk genoeg voor zal zijn...
Komt voor mij over als een goede zet van de fokker om zijn producten te promoten.
JorisDy schreef:Aqiedo live gezien tijdens een rondje instructie. Fijn dier en ze heeft hem ook fijn lopen. Vind alleen dat hij zo eng nekkie heeft
Aranel: waar haal je dat vandaan? Dier is 4 maanden bij Adelinde ohz