Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karuna schreef:Geen 1 aprilgrap dit?
karuna schreef:Geen 1 aprilgrap dit?
Beide fotos lijken een gedroogde plant te zijn waar je niks uit op kunt maken. Als het geen grap is is er dan een betere foto van een levende plant?
Lynn_Nikita schreef:wat zijn de kosten van een hooionderzoek eigenlijk?
katjalove schreef:Ik heb gister een grote baal gekocht bij willem kooter fourage in hazerswoude. Ik heb hem ook gelijk gebeld en hij vertelde mij dat dit hooi uit het noorden komt van duitsland en niet uit de eifel. Ik ga morgen even heel goed naar het hooit kijken.
ElCid schreef:Het is heel goed te herkennen, ik ben meteen gaan zoeken in onze balen Duits hooi en ja, hoor, Bingo! De paarden lieten er al steeds veel van liggen nu weet ik waarom. Maar het is waarschijnlijk wel de verklaring van het hoesten en dat een dikke koker heeft; het irriteert de slijmvliezen namelijk. Het hooi voeren we niet meer en we gaan de leverancier bellen over hoe dit op te lossen; er liggen nl. nog zo'n 80 balen van.
Citaat:Het paard dat afgelopen week is overleden door de giftige herfsttijloos blijkt een volle broer van de bekende Glock's Voice (foto) te zijn. Lees meer: http://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuws ... plant.html