Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
evie1981 schreef:Je brengt je paard september vorig jaar onder en informeert nu pas hoe het gaat?
Gentlegiant schreef:Jullie doen uitspraken zonder ergens zeker van te weten....
Het meisje kreeg foto's enz
Ik ga ook niet elk weekeind bij een paard kijken wat ik ''verleast'' heb een beetje vertrouwen moet je soms hebben, wat helaas in dit geval geschaad is
Ip is het paard weg gegeven met als melding ik wil het dier terug hebben of kopen als jij het die ''kwijt'' wilt zoals in dit geval schijnbaar
Ip zou ik het dan zien als ''verkocht'' ga jij dan elke week kijken?
Ik heb ook mijn welsh verleast en ga echt niet elke maand kijken hoor ik word op de hoogte gehouden en krijg foto's toevallig ken ik deze mensen dan al jaren
Meisje merkte dit op in december en is toen ook gaan bellen en heeft dit geconstateerd
Erg sneu en ik wens haar dan ook heel veel succes toe
Iselda schreef:Gentlegiant schreef:Ik ben wel benieuwd naar welke bokker dit paard naar toe gegaan is en wil haar verhaal eigenlijk stiekem ook wel horen....
Er zullen altijd 2 kanten aan een verhaal zitten, maar ik vraag me af of we die kant van het verhaal te horen gaan krijgen..
Radosny schreef:Ik zal zelf even reageren. Het gaat om mijn paard. In de media is de situatie noet goed uitgelegd dus ik begrijp dat er mensen oordelen.
Ik heb inderdaad ondertussen gewoon contact gehad en foto's gekregen. Vervolgens ben ik aan het lijntje gehouden met leugens en heb ik nog lange tijd gedacht dat de merrie nog steeds bij haar was.
Toen ik het niet meer vertrouwde ben ik meer informatie gaan zoeken en ben ik uiteindelijk zondag langs geweest. Ieder contact wordt geweigerd en gelukkig zijn er veel mensen die helpen.
Vanwege aangifte wil ik verder niet teveel uitspraken doen.
Lysa is een paard dat snel haar vertrouwen kwijt is en ik hoop haar daarom zsm te vinden!
Mensen die meer informatie hebben, neem aub contact met mij op per pb.
Iedereen die helpt/geholpen heeft ontzettend bedankt!
Wat ik verder nog wil mededelen is dat het niet mijn doel is om de 'verkoper' zwart te maken. Ik geef daarom ook geen info vrij. Ook in verband met het onderzoek. Als zij haar kant van het verhaal wil doen is ze vrij om het zelf te melden.
Radosny schreef:Ik zal zelf even reageren. Het gaat om mijn paard. In de media is de situatie noet goed uitgelegd dus ik begrijp dat er mensen oordelen.
Ik heb inderdaad ondertussen gewoon contact gehad en foto's gekregen. Vervolgens ben ik aan het lijntje gehouden met leugens en heb ik nog lange tijd gedacht dat de merrie nog steeds bij haar was.
Toen ik het niet meer vertrouwde ben ik meer informatie gaan zoeken en ben ik uiteindelijk zondag langs geweest. Ieder contact wordt geweigerd en gelukkig zijn er veel mensen die helpen.
Vanwege aangifte wil ik verder niet teveel uitspraken doen.
Lysa is een paard dat snel haar vertrouwen kwijt is en ik hoop haar daarom zsm te vinden!
Mensen die meer informatie hebben, neem aub contact met mij op per pb.
Iedereen die helpt/geholpen heeft ontzettend bedankt!
Wat ik verder nog wil mededelen is dat het niet mijn doel is om de 'verkoper' zwart te maken. Ik geef daarom ook geen info vrij. Ook in verband met het onderzoek. Als zij haar kant van het verhaal wil doen is ze vrij om het zelf te melden.