Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Woogy schreef:wat een onzin om het te vergelijken met nieuws van alle dag. Jullie kunnen toch selecteren? wat is er geen nieuws aan een paard wat iets presteert? Als er één of ander dressuur paard iets wint wordt het ook geplaatst.
Woogy schreef:Is het nou niet eens een keer klaar met de ren sport in negatief daglicht zetten?
Kan er niets worden geplaatst over het paard wat al 7 jaar op rij dezelfde koers wint?

Woogy schreef:Is ook hoor, want toen ik nog nooit wat met dravers te maken had gehad, vond ik het ook maar een zielige sport, al die nare berichten die je leest over 2 jarige dravers die geslagen werden omdat ze niet hard genoeg gingen en dus gelijk maar naar de slacht gingen en dat ze onwijs veel geslagen werden onder koersen.....is het nou ook niet zo dat het minder leeft omdat mensen er een nare smaak van krijgen door telkens berichten als deze te lezen?
MarlindeRooz schreef:Dat is omdat de dressuursport in Nederland meer leeft dan de rensport.![]()
Daarbij vind ik dat de rensport gewoon veel meer risico met zich mee brengt, dan een gemiddelde dressuurproef of springparcour.
Woogy schreef:Is het nou niet eens een keer klaar met de ren sport in negatief daglicht zetten?
Kan er niets worden geplaatst over het paard wat al 7 jaar op rij dezelfde koers wint?
NeverGiveUp schreef:Woogy schreef:Is het nou niet eens een keer klaar met de ren sport in negatief daglicht zetten?
Dit is toch veel te ernstig om te negeren. Dit is niet in een kwaad daglicht stellen, dit zijn gewoon feiten die niet genegeerd mogen worden omdat de ''fans'' van de sport het te negatief vinden.
De sport op zich moet kunnen maar het kan allemaal toch wel iets milder?
Snap dit niet hoor, arme paarden.