Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geerke schreef:lianne125 schreef:goh ik ben toch wel een beetje nieuwschierig waar dit dier dan gestaan heeft! aangezien ik hier vandaan kom.
na het lezen van het stukje weet ik gelijk om wie het gaat!
jij wist dat daar een verwaarloosd paard stond?
lianne125 schreef:goh ik ben toch wel een beetje nieuwschierig waar dit dier dan gestaan heeft! aangezien ik hier vandaan kom.
na het lezen van het stukje weet ik gelijk om wie het gaat!
Loveskary schreef:Logisch als je de omstandigheden niet verbeterd is het ook wel zo dat het paard wordt weggehaald.
Is ook beter voor het dier dan op een ondergelopen land blijven lopen.
Bij ons in de buurt staat ook een paard 24uur in de modder continue maar die eigenaar doet er geen zak aan.
Ook al zon erg iets.
Shirley schreef:Loveskary schreef:Logisch als je de omstandigheden niet verbeterd is het ook wel zo dat het paard wordt weggehaald.
Is ook beter voor het dier dan op een ondergelopen land blijven lopen.
Bij ons in de buurt staat ook een paard 24uur in de modder continue maar die eigenaar doet er geen zak aan.
Ook al zon erg iets.
En heb je daar al eens werk van gemaakt ?
lucaa2 schreef:Mijn verzorgpony zit ook in zo'n soort situatie. Het weiland is een grote modderzooi. Bovendien moet je eerst tot je middel door een moddersloot waden/zwemmen om in het weiland te komen. verder is de mesthoop nog schoner dan zijn stal, maar krijgt prima voer.
Waarom ik hier nog niets aan gedaan heb?
Omdat ik max. 2 keer in de week kan komen, de baasjes weinig tijd hebben, omdat zij verder niet omkijken naar de paarden en omdat ze de verzorging niet serieus willen nemen.
Is dit dan verwaarlozing?!