Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
waarom maar 10 jaar ?? Ik zou hun gewoon nooit meer paarden laten houden
gelukkig zijn (bijna
) alle ponys gezond nu ! Het zou wel erger kunnen aflopen ,waarom zijn er eigenlijk zon mensen in de wereld 
paradisex schreef:Zo ergwaarom maar 10 jaar ?? Ik zou hun gewoon nooit meer paarden laten houden
gelukkig zijn (bijna
) alle ponys gezond nu ! Het zou wel erger kunnen aflopen ,waarom zijn er eigenlijk zon mensen in de wereld
edit : 1050 pond maar ???

paradisex schreef:Zo ergwaarom maar 10 jaar ?? Ik zou hun gewoon nooit meer paarden laten houden
gelukkig zijn (bijna
edit : 1050 pond maar ???
Tegen die tijd zullen ze waarschijnlijk geen paard meer kunnen houden
Gini schreef:Als ik kijk naar de personen die ik ken van die leeftijd dan zijn ze wel nog in staat om te beseffen dat ze niet goed bezig zijn. En ouderdom overvalt je niet, je voelt het wel aan of het minder gaat of niet. Om dan gewoon nog 40 pony's aan te houden, dan ben je gewoon slecht bezig.
Gini schreef:Als ik kijk naar de personen die ik ken van die leeftijd dan zijn ze wel nog in staat om te beseffen dat ze niet goed bezig zijn. En ouderdom overvalt je niet, je voelt het wel aan of het minder gaat of niet. Om dan gewoon nog 40 pony's aan te houden, dan ben je gewoon slecht bezig.
Ladybird schreef:Gini schreef:Als ik kijk naar de personen die ik ken van die leeftijd dan zijn ze wel nog in staat om te beseffen dat ze niet goed bezig zijn. En ouderdom overvalt je niet, je voelt het wel aan of het minder gaat of niet. Om dan gewoon nog 40 pony's aan te houden, dan ben je gewoon slecht bezig.
Ouderdom kan je zeker overvallen.. verder zijn er nog mensen die hun kop int zand steken en vinden dat ze niet ouder zijn. Goeie speculatie dit! zou eerst even kennismaken met die mensen! misschien zijn ze nog wel heel fitaal
Pion schreef:Je kunt zeker wel 'overvallen' worden door ouderdom.
Ik noem even als voorbeeld; dementie.
Soms wordt de kop in het zand gestoken (ontkenning) of verbergen ze het voor de omgeving.
Maar in veel gevallen hebben de dementerenden het zelf niet eens door... Die leven in hun eigen 'waan'wereld.
Gini schreef:Ik heb ervaring met dementie in mijn familie en nee hoor, dat overvalt je ook echt niet. Dat is een zeer geleidelijk proces, zeer geleidelijk.
Kijk, ik wil me niet blijven verduidelijken. Ik doe gewoon niet mee aan het nuanceren van dierenleed onder het mom 'ach, ze waren oud, ziek, financieel aan de grond, vul maar in'.
Ieder zijn meug toch?

Onali schreef:Gini schreef:Ik heb ervaring met dementie in mijn familie en nee hoor, dat overvalt je ook echt niet. Dat is een zeer geleidelijk proces, zeer geleidelijk.
Kijk, ik wil me niet blijven verduidelijken. Ik doe gewoon niet mee aan het nuanceren van dierenleed onder het mom 'ach, ze waren oud, ziek, financieel aan de grond, vul maar in'.
Ieder zijn meug toch?
Ik heb er mee te maken professioneel en prive en ik vertel het kan je wel overvallen