Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Iris82 schreef:De vraag is natuurlijk: had ie ze wel kunnen ontwijken als hij niet gedronken had.

Ayasha schreef:Wat maakt dat uit, hij was wel dronken en dat is een illegaal feit. Er vallen zó veel doden door dronkenschap in het verkeer....15 dagen vind ik erg mild, wat als het een kind was? Of een moeder of vader?

Nanne schreef:Ayasha schreef:Wat maakt dat uit, hij was wel dronken en dat is een illegaal feit. Er vallen zó veel doden door dronkenschap in het verkeer....15 dagen vind ik erg mild, wat als het een kind was? Of een moeder of vader?
Als m'n moeder een pikkie had gehad, was ze m'n vader geweest.
Als als als.
Het is niet gebeurd dus heeft met mijn inziens ook geen enkel nut om daarover te discussiëren. Denk ook niet dat dit topic daar voor bedoelt is.
Nanne schreef:Iris82 schreef:De vraag is natuurlijk: had ie ze wel kunnen ontwijken als hij niet gedronken had.
Inderdaad.
Wie weet was dit ook zo gebeurd als de man niet gedronken had. Als je in het donker over een weg rijd en er ineens twee paarden op de baan staan, heb je nog weinig reactietijd over.
Drank of geen drank.

Ayasha schreef:Nanne schreef:
Als m'n moeder een pikkie had gehad, was ze m'n vader geweest.
Als als als.
Het is niet gebeurd dus heeft met mijn inziens ook geen enkel nut om daarover te discussiëren. Denk ook niet dat dit topic daar voor bedoelt is.
Uhu maar of ze een pik heeft of niet, het blijft een onverantwoorde actie waarvoor ie flinker aangepakt mocht worden, al had ie niets dood gereden.
Als je pos. Test ben je te dronken om te rijden. Punt.
Nanne schreef:Het is ook onverantwoord om te rijden met drank op. Absoluut.
Ben het niet met je eens dat een ieder die positief test dronken is. Ongeschikt om te rijden, ja bij wet wel. Maar dronken? Nee.
Maar goed, dat is geen discussie om hier te voeren.

Ceriadwen schreef:kelseyclover schreef:Wat erg , waarom gaan ze toch altijd dronken de weg op
wat erg dat die paarden altijd los over de weg lopen