Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LiesbethDW schreef:www.getsurrey.co.uk / bokt.nl
"Ik had de paarden ergens anders kunnen stallen, maar wanneer ze hun hele leven op dezelfde plek gewoond hebben en ze ouder worden, is verhuizen niet gemakkelijk. Ik heb heel mijn leven lang mijn eigen paarden verzorgd, omdat ik nooit een stal vond die ik goed vond."
8nnemiek schreef:Stallen opknappen: 20.000 pond..
Schuilstal op de wei timmeren: 200 pond..
Dat ze het even niet meer zag zitten kan ik wel begrijpen.. ik hoop dat ze er wel goed over heeft nagedacht, en niet straks ineens die derde optie te binnen schiet en het al te laat is.

zoutenootjes schreef:De (engelse) commentaren onderaan het artikel spreken wat dat betreft boekdelen. Er is zelfs iemand die zijn stallen aanbiedt als alternatief. Ik ga mee met wat annemiek en goof hier zeggen.
'Ze kunnen niet verhuizen.' en 'Ze zijn te oud.' Wat een onzin. Iedereen daar zit in hetzelfde schuitje (pun intended). Nergens staat ook of de dieren ziek en gebrekkig zijn, of dat ze gewoon gezond zijn.
Als eigenaar ga je de alternatieven af. Als je die niet bedacht hebt, of niets is goed genoeg, dan moet je misschien er niet aan beginnen.