Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
shabbay schreef:Deze omstandigheden? Het is nu niet alsof de zwaarste winter ooit plaatsvindt. Het kan onverwachts glad zijn en ongelukken gebeuren (ookal pas je je aan in het verkeer). Dit valt niet te verwijten aan verkeerd inzicht of het wel of niet veilig zou zijn de weg op te gaan (anders is er altijd wel wat waarom je niet weg kan). Gelukkig lijkt het mee te vallen desondanks is het wel een hele vervelende gebeurtenis die niemand ooit hoopt mee te maken.
zigranta schreef:Volgens mij is er een alarm afgegeven voor Groningen Friesland en Drenthe ivm ijzel dan ga je toch niet op pad als het geen noodzaak is?
, dus extra alert. Marin_ka3 schreef:Correcter zou zijn; 'Het paard bleef fysiek ongedeerd.'
zigranta schreef:Volgens mij is er een alarm afgegeven voor Groningen Friesland en Drenthe ivm ijzel dan ga je toch niet op pad als het geen noodzaak is?
BrankaZ schreef:zigranta schreef:Volgens mij is er een alarm afgegeven voor Groningen Friesland en Drenthe ivm ijzel dan ga je toch niet op pad als het geen noodzaak is?
Tja... en laat Gramsbergen in Overijssel liggen.
Als ik zie hoe de omgeving er daar uit ziet, zou ik ook niet meteen op de weg problemen verwachten. Dat blijkt dus een verkeerde inschatting.
piecon schreef:Marin_ka3 schreef:Correcter zou zijn; 'Het paard bleef fysiek ongedeerd.'
Een paard heeft geen psychische problemen bij trailerongelukken, gelukkig maar....de meeste stappen net zo vrolijk de trailer weer in.
Gelukkig is het goed afgelopen. Je weet de oorzaak niet waarom men met de trailer is gaan rijden. Misschien moest het paard wel naar de kliniek of zo.
.Mariska_87 schreef:Gramsbergen ligt echt nét over de grens naar drenthe.. Er zijn selectiewedstrijden in Exloo, misschien daar naar onderweg. Ik woon in Erica, wij hebben sneeuw, mijn ouders in Coevorden ( 15 km hemelsbreed) geen sneeuw. Gramsbergen ligt 2 km van coevorden af..