Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tiepfoudt schreef:@ friendly: Ik las op de facebookpagina van Glock dat Romanov niet helemaal zuiver liep en dat ze geen risico wilden nemen.
Dujardin weer ontzettend sterk, maar stiekem geniet ik ervan dat Edward met Undercover steeds dichterbij komt. Het maakt mijn bewondering voor hem alleen maar groter!
Tiepfoudt schreef:@ friendly: Inderdaad die Romanov is echt een knapzak! Kijk voor de lol eens tussen de foto's op de facebookpagina van Glock, echt een imponerend dier om te zien!
@ thembi: Klopt helemaal. Ik vind Dujardin en Valegro ook zeker weten een topcombinatie plus dat Charlotte een ontzettend sympatieke ruiter is, maar op de een of andere manier bezorgen ze mij geen kippenvel.
het ziet er mooi ongedwongen en uit het boekje uit, maar ik heb niet gezien dat mensen tot tranen toe geroerd zijn bij haar, wat bij Edward en Totilas wel zo was.jansje73 schreef:Edward en Undercover reden ook goed hoor, ze worden steeds beter. Alleen Charlotte en Valero zijn op dit moment de beste, daar is moeilijk om van te winnen. Edward en Undercover zitten Charlotte en Valero op de hielen, er komt eens een dag dat Edward Charlotte verslaat.
jansje73 schreef:Edward en Undercover reden ook goed hoor, ze worden steeds beter. Alleen Charlotte en Valero zijn op dit moment de beste, daar is moeilijk om van te winnen. Edward en Undercover zitten Charlotte en Valero op de hielen, er komt eens een dag dat Edward Charlotte verslaat.