Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
randalinpony schreef:Liselot schreef:Ja joh, en mijn collega's op parasitologie hebben er 6 jaar voor gestudeerd....
Das wel een beetje lang voor het tellen van eieren.
Ik vind het gewoon geen goede ontwikkeling, mensen hebben hier niet voor niets voor gestudeerd. Mijn collega's zitten de hele dag door de microscoop te kijken en hun moeten zelfs nog vaak nazoeken wát ze nou eigenlijk zien. Er komt zoveel meer bij kijken dan alleen simpel eitjes tellen...
Je kan microscopen kopen die je aan de PC hangt. o.a. van Bresser, heel handig, die gebruiken wij o.a. voor het inspecteren van de vissen op parasieten. 
Wesco schreef:Geef mij maar een wormenkuur
TypicalDutch schreef:Je kunt nog steeds wormenkuren bestellen in Ierland, zonder recept... Hier krijg ik de wormenkuren trouwens gewoon mee bij de dierenarts, maar die weten ook dat we alle paarden tegelijk ontwormen op ons bedrijf.
Princesj schreef:Wesco schreef:Geef mij maar een wormenkuur
Inderdaad! Ik doen inmiddels al 3,5 jaar braaf mest onderzoek, en elk onderzoek is het bal. Ik betaal dus in feite dubbel op, terwijl ik weet dat ik die ellendige wormenkuur gewoon moet hebben.. Helaas geen veearts in de omgeving die aan mijn plan mee wil helpen
fjordie333 schreef:ik doe elke 3 maanden een mestonderzoek bij het woud, en heb nog geen een keer een wormenkuur hoeven halen, ik doe wel 1x per jaar tegen horzeleireren want die kunnen ze niet zien bij het onderzoek.
Dus het kost me tot nu toe alleen het onderzoek ik meen 12 euro