Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cissy schreef:kimmi10 schreef:Gelukkig is het goed afgelopen! Ik zou niet weten wat ik moest doen als ik iemand in het water zag liggen
om te beginnen 112 bellen.... ?? en dan als de sodemieter helpen om diegene uit het water te halen, zo moeilijk is dat toch niet?
Toppie van die ruiter!
AnnemiekvM schreef:cissy schreef:om te beginnen 112 bellen.... ?? en dan als de sodemieter helpen om diegene uit het water te halen, zo moeilijk is dat toch niet?
Toppie van die ruiter!
Als je zo jong bent kan ik me voorstellen hoor, dat je bang bent dat je niet weet wat je moet doen![]()
Daar hoef je niet zo onaardig op te reageren...
Wat een geluk dat die jongen daar op dat moment reed. Het had heel anders kunnen aflopen.
cissy schreef:kimmi10 schreef:Gelukkig is het goed afgelopen! Ik zou niet weten wat ik moest doen als ik iemand in het water zag liggen
om te beginnen 112 bellen.... ?? en dan als de sodemieter helpen om diegene uit het water te halen, zo moeilijk is dat toch niet?
Toppie van die ruiter!
Toppie van die ruiter!
RianneH schreef:Zou hij het doordat hij hoger zit wel gezien hebben en anderen niet? Super dat hij de man heeft kunnen redden, 32 graden is behoorlijk laag en op die leeftijd... Fijn dat hij weer thuis is en schouderklopje voor de jongen natuurlijk!