Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
? s0173957 schreef:Dus ze nemen aan dat Werth het middel niet aan het paard in kwestie gegeven heeft, dat het dus door contaminatie van een ander is, en toch wordt ze geschorst?
Vreemd...
s0173957 schreef:Dus ze nemen aan dat Werth het middel niet aan het paard in kwestie gegeven heeft, dat het dus door contaminatie van een ander is, en toch wordt ze geschorst?
Vreemd...
_San87_ schreef:Maar het middel valt niet onder doping, ruitje. Het is enkel een middel dat verboden is (waarom is dat eigenlijk, gezien het geen doping is?).
Wat krijgt die een berg shit over zich heen de laatste jaren...
Janine1990 schreef:_San87_ schreef:Maar het middel valt niet onder doping, ruitje. Het is enkel een middel dat verboden is (waarom is dat eigenlijk, gezien het geen doping is?).
Bij de FEI is het inderdaad geen verboden middel.
Bij de Duitse bond wel...
Misschien moet ze toch eens serieus overwegen om zich in het buurland te laten verwelkomenWat krijgt die een berg shit over zich heen de laatste jaren...
Janine1990 schreef:Ja, dat is een goede vraag. Volgens mij is het vorige topic hierover (wat al een mooi poosje geleden is!) ook heel lang hier over gediscussieerd, maar kwam het niet echt tot een conclusie. Ik vraag me af of de Duitse bond het wel kan duidelijk maken???
Ik begreep overigens wel dat jij het begreep, had alleen niet de indruk dat Ruitje begreep in hoeverre dit een verboden middel is. Was meer een verduidelijking naar Ruitje toe.
JoyCiej007 schreef:_San87_ schreef:En inderdaad, van alle ruiters en amazones op de wereld heeft Isabell toch wel het meeste gezeur en gezeik lijkt wel.
idd, alleen denk ik dat de hele soap MAR en Totilas nóg een boel meer gezeur en gezeik teweeg heeft gebrachtDat valt denk ik niet zo snel te overtreffen!
. s0173957 schreef:Warum Nicht kreeg het middel trouwens niet toen hij herstelde van een ernstige blessure, maar kreeg het om een maagzweer te behandelen...
Suusje1986 schreef:s0173957 schreef:Warum Nicht kreeg het middel trouwens niet toen hij herstelde van een ernstige blessure, maar kreeg het om een maagzweer te behandelen...
Hoe kom je aan die wijsheid? Volgens mij staat in het artikel dat hij het middel kreeg om zijn maag te beschermen tegen de zware medicijnen die hij kreeg voor een blessure.

ruitje schreef:Hmmm... ik ging ervanuit dat het doping was omdat paarden in onze sport snel last hebben van omhoog komend maagzuur tijdens de race. Als je dat dus kan voorkomen werkt dit prestatieverhogend.
Maargoed, in dit geval gaat het dus om een verboden middel dat geen doping is? Vaag....