Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Animal schreef:Dat is niet netjes van ze..![]()
Heel vroeger toen de manege nog van .... (ik ben zijn naam vergeten, hij had een groot zwart paard genaamd "Komiek") was, heb ik daar nog les gehad. Toen werd de manege overgenomen (en de naam veranderd in manege Goedhart) en ben ik gestopt met rijden omdat ik het niet meer zo leuk vond. Ik zocht een verzorgpony en vond deze op de manege van de concurrent. In de OP spreken ze over manege Andijk, dus ik neem aan dat de manege in de tussentijd weer van eigenaar veranderd is? Ik hoop voor de gedupeerden dat ze het geld van de overige lessen netjes vergoed krijgen!
Dogma13 schreef:In bovenstaande berichten staat dat de manege overgenomen was en manege Goedhart is gaan heten. Is er hierna nog een nieuwe eigenaar gekomen??
silmitan schreef:De huidige eigenaren waren er pas een jaar of drie denk ik. Overigens hadden zij het voor de paarden allemaal tip top geregeld in vergelijking tot wat het was. Alle dagen op de paddock met onbeperkt hooi zie je niet bij veel maneges. Dus pas een beetje op met wat je hier schrijft. Geloof me, de mensen die hier bij betrokken zijn hadden het liever anders gewild, maar soms moet je je een keuze maken uit alleen maar slechte opties.