Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Urielle schreef:Vind het überhaupt niet kunnen om iets dergelijks te tweeten, of het nu prive is of vanuit het ministerie.
Ik heb niks met voetbal maar ik zal ook niemand kleineren om het imo overdreven drama wat gemaakt wordt als een grote wedstrijd verloren is. Daar reageer ik gewoon niet op.
Ik begrijp er zelf niks van dat mensen verdriet hebben om een dode goudvis, maar zal ze toch sterkte wensen.
Dat heet sociaalvoelend gedrag.
NatasjavE schreef:Dat ministerie moet even goed nadenken over wat Bonfire voor de dressuursport betekend heeft. Door Anky en Bonfire wilde ieder meisje paardrijden en ieder meisje een dressuurpaard. Door hem kwam de dressuurpaardenfokkerij in zwang.
Bonfire heeft meer voor de Nederlandse economie betekend dat de laatste 3 kabinetten te samen.
Dus graag ook nog even de mond spoelen met groene zeep.
maradhja schreef:Of Bonfire nu al enige tijd uit de running is, of te oud is kan mij eigenlijk vind ik geen reden om zulk soort tweet te schrijven vooral als politicus.

_clau_1991 schreef:Anky en Bonfire hebben veel betekend voor de nationale en internationale dressuursport! Dat kan ik van die voetballer niet zeggen..