Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eclair98 schreef:Hmm ik zou hier niet heel blij mee zijn, eerlijk gezegt. Heb je een gestolen paard, gooit die in het weiland, mikt er een random paspoort bij en de oude ''eigenaar'' is niet meer te achterhalen.
eclair98 schreef:Hmm ik zou hier niet heel blij mee zijn, eerlijk gezegt. Heb je een gestolen paard, gooit die in het weiland, mikt er een random paspoort bij en de oude ''eigenaar'' is niet meer te achterhalen.
Die worden zó vaak ergens verstopt achtergelaten zonder voer/drinken Flew schreef:Nadat het paard in het weiland gezet is, heeft de eigenaar nog vier tot zes weken de tijd om af te zien van de overname van het paard door Teegen. Na deze periode wordt het paard door een veearts gecontroleerd en wanneer nodig behandeld. Hierna zoekt Teegen een nieuwe eigenaar voor het paard.
er van uit gaand dat ze de paarden dan verkoopt aan een lieve baas... 
Huberta schreef:Ik ben het met -- liedje89 -- eens.
En in het paspoort is toch naam eigenaar of fokker vermeldt. Daar kan dan weer contact mee opgenomen worden. Zo kan je er ook achter komen wie de laatste eigenaar was/is.
En je weet toch niet waar je paard terecht komt en bij wie.
Desbetreffende mevrouw P. teegen kan zo er een mooi slaatje uit slaan. Gratis paarden krijgen en die weer verkopen. Tel uit je winst. Goed idee van haar!