Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lara_Silver schreef:Dat ze haar gewoon met rust laten, die vrouw is voor de rest van haar leven al gestraft. Wat deed dat kind overigens zonder begeleiding tussen de hooibalen? Het zou de ouders sieren geen wraak pogingen meer te willen ondernemen, zij hadden immers ook hun aandeel in dit verschrikkelijke ongeluk.
Lara_Silver schreef:Dat ze haar gewoon met rust laten, die vrouw is voor de rest van haar leven al gestraft. Wat deed dat kind overigens zonder begeleiding tussen de hooibalen? Het zou de ouders sieren geen wraak pogingen meer te willen ondernemen, zij hadden immers ook hun aandeel in dit verschrikkelijke ongeluk.

CM_ schreef:Ontzettend trieste zaak, voor beide partijen, zo'n ongeluk komt van beide kanten ..
Ik heb op mijn bedrijf een verbod voor kinderen onder de 12 zonder begeleiding, en een speelverbod op het gehele terrein.
Maar altijd eigenwijze ouders en dito kinderen die wel hun kind laten rondlopen ...
Ik vind het triest voor de vrouw dat ze schuldig is bevonden , zeker zoals nu gebleken is dat justitie fouten heeft gemaakt.