Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

jojoleinee schreef:Woow heftig. Zeker dat ze dat paard zo snel in hebben laten slapen. Dat het geen hoge sport meer kan doen snap ik maar een lekker rustig leventje laten leiden bij iemand in de achtertuin zou hem toch op zn minst gegund moeten zijn.
KoudbloedKim schreef:Echt vreselijk...
Ik hoop dat de ruiter er weer helemaal bovenop komt.Sammie schreef:Dit stukje snap ik niet helemaal...De organisatie van het NIC Assen, die deze gang van zaken uiteraard betreurt/gebeurtenis, heeft zich ingespannen om aan zowel paard als ruiter adequate eerste hulp te verlenen
jojoleinee schreef:Woow heftig. Zeker dat ze dat paard zo snel in hebben laten slapen. Dat het geen hoge sport meer kan doen snap ik maar een lekker rustig leventje laten leiden bij iemand in de achtertuin zou hem toch op zn minst gegund moeten zijn.

NardoLove schreef:jojoleinee schreef:Woow heftig. Zeker dat ze dat paard zo snel in hebben laten slapen. Dat het geen hoge sport meer kan doen snap ik maar een lekker rustig leventje laten leiden bij iemand in de achtertuin zou hem toch op zn minst gegund moeten zijn.
inderdaad mijn paard is ook niet meer goed voor de sport maar wel recratief en voor gezeldschap en hij krijgt echt geen spijt ookal was hij alleen voor gezeldschap en hij is 5
NardoLove schreef:jojoleinee schreef:Woow heftig. Zeker dat ze dat paard zo snel in hebben laten slapen. Dat het geen hoge sport meer kan doen snap ik maar een lekker rustig leventje laten leiden bij iemand in de achtertuin zou hem toch op zn minst gegund moeten zijn.
inderdaad mijn paard is ook niet meer goed voor de sport maar wel recratief en voor gezeldschap en hij krijgt echt geen spijt ookal was hij alleen voor gezeldschap en hij is 5
PBA_ schreef:Crypto schreef:Lijkt mij dat een paard wel heeeeeeeeel raar moet landen als het zn bovenbeen breekt.
Kan maar hoeft niet. Ken een paard in de wei die zich ernstig had verstapt en zijn bovenbeen brak.
Crypto schreef:edit zie net dat hij vorige week ook in delft is gestart en won http://www.concoursdelft.nl/Paarden%20k ... ground.pdf Zonde hoor