Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bigone schreef:Het is toch ook van de zotte dat er eerst openlijke oproepen om de paarden daar weg te halen moeten worden gedaan voor ze ingrijpen.
Amnero schreef:bigone schreef:Het is toch ook van de zotte dat er eerst openlijke oproepen om de paarden daar weg te halen moeten worden gedaan voor ze ingrijpen.
"Ze" hebben zich gewoon aan de wet te houden.
Iedereen vind het schandalig. Ik ook. Maar weet ook dat de bedoelingen van een dierenpolitie en een dierenbescherming ook goed zijn, maar dat je paarden niet zomaar per direct in beslag kan nemen.
Amnero schreef:bigone schreef:Het is toch ook van de zotte dat er eerst openlijke oproepen om de paarden daar weg te halen moeten worden gedaan voor ze ingrijpen.
"Ze" hebben zich gewoon aan de wet te houden.
Iedereen vind het schandalig. Ik ook. Maar weet ook dat de bedoelingen van een dierenpolitie en een dierenbescherming ook goed zijn, maar dat je paarden niet zomaar per direct in beslag kan nemen.
bigone schreef:Heb je de foto's bekeken en dan vooral die zwarte?? Dat is niet van drie maanden maar al veel langer aan de gang dus ingrijpen wanneer ze bijna dood zijn is voor mijn gevoel te laat.

LukieBradley schreef:Gatverdamme, wat vreselijk zeg.
Hoop voor ze op een betere toekomst
Hoewel er bij een mager dier meerdere problemen kunnen spelen denk ik niet dat 4maal het zelfde probleem kan zijn.
Oftewel verwaarlozing > mishandeling.
Arme beestjes
Paroeska schreef:Eindelijk is er iets aan gedaan! Ze stonden eerst vlakbij mijn huis en werden toen nog wel bijgevoerd op aandringen van de buurt bewoners. Verschillende ponys heeft hij gehad en verwaarloosd. Tijd geleden zijn ze dus verhuisd en werden niet meer gevoerd. Ontzettend sneu en hopelijk gaat deze man geen paarden meer houden. Liane heeft een top actie gevoerd!