Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bigone schreef:Het zal wel aan mij liggen ( blij dat het naar verhouding goed is afgelopen) maar als iemand dit soort geintjes uithaalt en er blijkbaar zolang naast heeft gereden dan neem je toch het kenteken op ??
bigone schreef:Het zal wel aan mij liggen ( blij dat het naar verhouding goed is afgelopen) maar als iemand dit soort geintjes uithaalt en er blijkbaar zolang naast heeft gereden dan neem je toch het kenteken op ??
jorretje schreef:bigone schreef:Het zal wel aan mij liggen ( blij dat het naar verhouding goed is afgelopen) maar als iemand dit soort geintjes uithaalt en er blijkbaar zolang naast heeft gereden dan neem je toch het kenteken op ??
Ja je probeert dan toch iets van t nummerbord te onthouden?
Ze kijken wel erg 'zielig' op de foto's. Paar raakt in paniek als ze m benaderen, maar op de foto staat die doodbraaf naast hun met hen enge krukken..
Blijft natuurlijk idioot dat iemand zoiets doet en zeker traumatisch voor zowel paard als mens, maar dan ga je toch denken dat het verhaal hier en daar wat aangedikt wordt.
)wat diegene heeft gedaan...
Zoiets doe je gewoon niet, ge speelt met levens.
Zigeuners, duitsers, afrikanen, eenhoorns of olifanten, je treitert iemand zijn dier toch niet net zolang totdat er wat gebeurd wat fataal had kunnen aflopen?! Wat een idioten lopen er toch rond.
)
Hoop dat ze hem op kunnen sporen. In zo'n moment denk je niet echt aan het kentteken lijkt mij.