Paardenfetisjist trapt in val

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gem

Paardenfetisjist trapt in val

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-13 11:52

http://www.st-georg.de / http://www.bokt.nl

Een paardenhoudster uit Grevenbroich (Duitsland) heeft een perverse man gevangen, die zich aan haar paard vergrepen had. Ze was hem op het spoor gekomen dankzij een videocamera. Enkele dagen later werd de man, masturberend, op een andere wei gezien.

De echtgenoot van de paardenhoudster had uit angst voor de dierenmishandelaarster uit Krefeld een camera met nachtzicht op de wei geïnstalleerd. Eerst gebeurde er niets, daarna was er op de beelden een man te zien die 'snachts op de wei liep, aan een paard rommelde en een ander paard een touw om de hals knoopte. Daarvoor was de man reeds een keer overdag op de wei van de paarden gegaan.
De eigenaresse rapporteerde het geval bij de politie, daar was de man uit Neuss al bekend: het openbaar ministerie had hem al eerder veroordeeld met betrekking tot de wet dierenbescherming en huisvredebreuk.

Dat weerhield de perverse man echter niet van nog minstens één nieuwe daad. Een amazone merkte in een wei in Jüchen ook een man op die zijn broek omlaag deed en masturbeerde. De beschrijving van deze man past de paardenfetisjist van Grevenbroich.

leoenpat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 11:54

Mijn oma zei altijd..er lopen er meer los dan dat er vast zitten..en dat dekt de lading wel zo'n beetje..wat een leipo zeg!!! ALs ik die tegen zou komen in de wei met zijn broek op half 7....

LukieBradley

Re: Paardenfetisjist trapt in val

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 11:56

... dan ga ik erachteraan met een riekvork al galopperend op 1 van mijn ponys

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 11:57

Ik snap gewoon echt écht Echt ECHT NIET wat mannen nou drijft als ze naar een paard kijken...
Gatver en je hoort het bizar veel...
Ergens blij dat het geen jonge kinderen zijn ofzo maar toch, gatver...

Magrathea

LukieBradley schreef:
... dan ga ik erachteraan met een riekvork al galopperend op 1 van mijn ponys

:j *\o/*

DiantaM

Whaha er lopen inderdaad veel meer gekken los.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 11:58

neee jeetje wat een vreemd volk loopt er toch rond zeg pfff. wel supergoed dat ze hem te pakken hebben!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 11:59

Hoewel het natuurlijk niet fris is, en ik er ook niet aan moet denken zo iemand in mijn weide tegen te komen... Vraag ik me toch af wat 'aan een paard rommelen' is en of het enkel bleef bij masturberen in een paardenwei.

Want dat laatste kan ik geen dierenmishandeling noemen, eigenlijk.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 12:01

Oh bah, zulke dingen hebben wij in de buurt ook last van. Niet leuk.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 12:01

Wat een zieke gek dat hij daarop geilt.

Masturberen, oke (al moet hij dat echt niet flikken bij mijn paard), maar zich ook niet vergrijpen aan het paard zelf? Dat ook nog eens niet van hem is?

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 12:19

Als ze nu eens gewoon in huis bleven, my little pony opzette en daar aan hun trekken kwamen zonder aan echte paarden te komen zou fijn zijn.
Maar gelukkig is deze creep gevonden. Nu die *** die hier in België rondloopt nog.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 12:57

_San87_ schreef:
Hoewel het natuurlijk niet fris is, en ik er ook niet aan moet denken zo iemand in mijn weide tegen te komen... Vraag ik me toch af wat 'aan een paard rommelen' is en of het enkel bleef bij masturberen in een paardenwei.

:') maar zou het liever niet op mijn weide tegenkomen, ongeacht of ze wel of niet aan de paarden komen

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 13:44

Weet je, als ik nog eens naar de titel kijk bedenk ik me dat dat eigenlijk wel een stunt zou zijn. Kom je als nietsvermoedende paardgeobsedeerde 's nachts naar een wei sluipen en ineens KNAL zit je in een val :P

Lijkt me ook gek om als paardeneigenaar 's ochtends als je gaat voeren iemand in zo'n val te vinden :=

Maar natuurlijk is zoiets in de praktijk wel lastig te realiseren in een weiland.

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 13:46

Jeetje wat lopen er toch een rare mensen rond

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 14:52

Lowara schreef:
_San87_ schreef:

:') maar zou het liever niet op mijn weide tegenkomen, ongeacht of ze wel of niet aan de paarden komen

Ik ook niet, zoals ik zei. Maar ik vraag me vooralsnog af wat er precies dierenmishandeling is aan het masturberen naast een paard. In het artikel wordt niet gesproken over seksuele handelingen met paarden (of 'rommelen aan een paard' moet dat impliceren), als het al dierenmishandeling is als je naast een paard masturbeert, wat is het dan wel niet wanneer je als stel seks hebt en je kat zit erbij en kijkt ernaar, foei foei.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-13 15:10

San, ik denk dat je 2 dingen door elkaar haalt. Nergens in het artikel wordt er over gesproken dat de man een dierenmishandelaar is. De camera werd opgehangen uit angst voor een andere persoon in diezelfde regio, een paardenmishandelaarster. Daar schijnt eerder een artikel op VN over geweest te zijn. Moet nazoeken om welke het gaat, dan zal ik die toevoegen aan de OP.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 15:42

Gem schreef:
San, ik denk dat je 2 dingen door elkaar haalt. Nergens in het artikel wordt er over gesproken dat de man een dierenmishandelaar is. De camera werd opgehangen uit angst voor een andere persoon in diezelfde regio, een paardenmishandelaarster. Daar schijnt eerder een artikel op VN over geweest te zijn. Moet nazoeken om welke het gaat, dan zal ik die toevoegen aan de OP.

Hij werd eerder veroordeeld middels de wet dierenbescherming, in het artikel wordt ook gesproken van 'vergrepen', daar is de wet dierenbescherming wellicht van toepassing. Maar masturberen? Dat kan toch niet onder de wet dierenbescherming worden geschaard... Kom op :D.
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 10-09-13 15:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 15:52

heel erg ziek, ik zou zeggen: hakkie takkie weg zakkie

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 18:17

Knakker schreef:
heel erg ziek, ik zou zeggen: hakkie takkie weg zakkie

Hm, wat een overdreven strafmaat vor je in het openbaar aftrekken.
Ik herinner me een topic waar een stel boksters het had over het manueel stimuleren van hun hengsten. Dat topic was lachen gieren brullen. Geen enkele opmerking dat deze meisjes van hun gonaden moesten worden ontdaan....

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 18:19

dit is wel even wat anders, hier komt een wild vreemde man bij jouw paard zich even "helpen", laat hem dat thuis voor de tv doen

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 18:21

Neemt niet weg dat castratie een draconische straf is voor dit vergrijp (dat ik verder niet goed praat).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 18:21

Als masturberen bij een paard al een reden is om te castreren, dan vraag ik me af of iemand die een paard met de zweep slaat zelf ook zweepslagen dient te krijgen? Of iemand die een paard mishandelt de doodstraf verdient?

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 18:23

dus je vind het geen probleem als een man dat bij jouw paard gaat doen?
Nu is het misschien alleen dit, de volgende keer steekt hij hem er in..... de viespeuk

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 18:23

Wat een rare conclusie trek jij.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 18:24

_San87_ schreef:
Hij werd eerder veroordeeld middels de wet dierenbescherming, in het artikel wordt ook gesproken van 'vergrepen', daar is de wet dierenbescherming wellicht van toepassing. Maar masturberen? Dat kan toch niet onder de wet dierenbescherming worden geschaard... Kom op :D.

Daar heeft Zwitserland vast ook een wet 'verstoring van de eerbaarheid' of 'verstoring van de openbare orde' voor. Dat mag ook in NL niet.