Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daarom veeg ik heet een beetje aan de kant, wandel naar huis en haal de mest dan weg
Voor de rest helemaal mee eens! Haarbal schreef:En over welke gemeente hebben we het nu?
makkie79 schreef:huh nou ik vind het wel raar!!!
Als ik door het dorp rij zou ik niet weten waar ik het zou moeten laten!!
Ik rij op de weg en al zou ik het op willen ruimen dan zou ik het op de stoep moeten gooien!!!
Dus laat ik beter maar op de weg liggen!!
Twee autos er over heen en het is weg!!
Kan me wel voorstellen als er elke dag een grote groep langs komt en ze mesten maar ja dat is dan het risico van buitenaf wonen!!
Bovendien word een gezellige buitenrit als je continu moet stoppen met de groep als er 1 gemest heeft!!
Ik snap niet waar ze zich druk over maken!!
Het zo in mijn ogen anders zijn als de paarden op de stoep lopen maar ik mag aan nemen dat dat niet gebeurt!!!
EskeGirl schreef:Weet je hoe vervelend het is, dat als ik aan het hardlopen ben, en op het fiets/wandelpad ligt een berg mest waar ik omheen moet, terwijl ik dan soms in het gras moet lopen, of niet kan vanwege een aankomende fietser?
Niet zo aanstellen, gewoon even afstijgen en de mest in de berm schoppen met je laarzen, die kan je na afloop weer afspoelen.
nu moet ik wel zeggen dat ik in een boerendorp woon dus over algemeen wordt er geen probleem van gemaakt hier.
.