Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, ben benieuwd naar de prijzen
Hier op stal hebben we ook al een aantal embryo's zo gekocht

en ergens zijn het natuurlijk wel "producten"
DRESSAGEFAN schreef:Ik ken ook de normale werkwijze bij de embryotransferstations, maar heb geen ervaring met de veiling-verkoop van embryo's, ik las de 'optie' van de draagmerrie als de tegenhanger van de optie van een ingevroren embryo, maar ik kan dat ook verkeerd opvatten natuurlijk.
Hoe dan ook, de huurprijs van een draagmerrie ligt imo doorgaans hoger dan wat ze waard zouden zijn bij verkoop.
En dan heb ik het over het spoelen van 4 tot 5 embryo's per jaar
Pletje123 schreef:DRESSAGEFAN schreef:Ik ken ook de normale werkwijze bij de embryotransferstations, maar heb geen ervaring met de veiling-verkoop van embryo's, ik las de 'optie' van de draagmerrie als de tegenhanger van de optie van een ingevroren embryo, maar ik kan dat ook verkeerd opvatten natuurlijk.
Hoe dan ook, de huurprijs van een draagmerrie ligt imo doorgaans hoger dan wat ze waard zouden zijn bij verkoop.
Dan kan je er beter zelf eentje kopen.
Het spoelen van zoveel embryo's is ook niet mijn ding. Maar het is wel helemaal hot item. Ik vind het meer op shoppen dan op fokken lijkenEn dan heb ik het over het spoelen van 4 tot 5 embryo's per jaar