Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
turquoises schreef:Maar het is wel in eigen land.![]()
Dus wordt er hoog gepunt waardoor men moet denken dat ze werelds heeft gereden.
Die hoge punten zeggen mij niet zoveel.
turquoises schreef:http://www.topdressage.tv/phpBB3/viewto ... 190&t=7107
Ik heb het fimpje gezien en ik vind de punten echt veel te hoog. Het is zeker een combinatie met toekomst maar de gehele proef zijn in alle 3 de gangen enorm veel tactfouten gemaakt. De stap is niet zuiver, de passage is onregelmatig, wisselend van tempo en geregeld niet meer dan een zweefdraf. De galop is echt niet zuiver gesprongen, dat zie je ook terug in de pirouettes. De meeste overgangen zijn twijfelend en niet mooi gereden.
Het plaatje is mooi om te zien maar technisch zijn er nog enorm veel verbeterpunten. Wat mij betreft is ze qua nivo nog een straaqtlengte verwijderd van Heleen Langehanebergh en Edward Gal.

turquoises schreef:Het is bekend dat juryleden, ook al komen ze niet uit het gastland ruiters van het gastland hoger waarderen. En als je de Olympisch kampioene bent dan heb je bewijze van spreke al gewonnen zonder gestart te zijn.
Kijk eens niet verder dan in Aken. Helene Langehaneberg was de terechte winnaar maar de nummer 2 was Isabelle Werth en die proef was werkelijk niet om aan te zien.
turquoises schreef:Het is bekend dat juryleden, ook al komen ze niet uit het gastland ruiters van het gastland hoger waarderen. En als je de Olympisch kampioene bent dan heb je bewijze van spreke al gewonnen zonder gestart te zijn.
Kijk eens niet verder dan in Aken. Helene Langehaneberg was de terechte winnaar maar de nummer 2 was Isabelle Werth en die proef was werkelijk niet om aan te zien.
_____!