Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heel fijn! Doet me denken aan Horsetelex inderdaad, maar ik vind de site van het KWPN fijner
petraaken schreef:Horsetelex is echter voor iedereen beschikbaar en die van het kwpn is enkel voor leden toegankelijk. Niet echt handig voor mensen met merries uit een ander stamboek waarvan de zonen bij het een ander stamboek zijn gekeurd maar waarvan de veulens ingeschreven zijn bij het kwpn. Die kunnen dus een hoop nakomelingen van die hengsten niet vinden.
muc schreef:petraaken schreef:Horsetelex is echter voor iedereen beschikbaar en die van het kwpn is enkel voor leden toegankelijk. Niet echt handig voor mensen met merries uit een ander stamboek waarvan de zonen bij het een ander stamboek zijn gekeurd maar waarvan de veulens ingeschreven zijn bij het kwpn. Die kunnen dus een hoop nakomelingen van die hengsten niet vinden.
Helemaal mee eens, het gaat erom dat de informatie zo volledig mogelijk ergens te vinden is. Ik vindt sowieso dat de website voor niet KWPN leden weinig toe te voegen heeft. Vroeger kon je ook de fokwaarden van de hengsten bekijken, nu moet je daar ook lid voor zijn. Erg jammer want lidmaatschap is ook niet goedkoop.
En xMercury, voor sommige is 100 euro wel veel !
_Alarm_wlkp schreef:Vind het niet echt handig, inderdaad je moet al lid zijn en anders zie je niet alle informatie, vind ik Horse telex beterEn xMercury, voor sommige is 100 euro wel veel !

Die verdienen eraan