Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
GamblersCup schreef:Zo, paardlief heeft ook een paar tanden minder... hoe krijgen mensen het toch voor elkaar om het hele hoofdstel ermee af te rossen?
secricible schreef:GamblersCup schreef:Ehm, als je er voorover af gaat kan je het hoofdstel gemakkelijk meenemen hoor, no problem. Ik kan mijn hoofdstel er in principe ook zo afhalen zonder de bandjes los te maken, toont alleen dat hij de boel niet onnodig vast snoert..
) 
Het was een onderlinge wedstrijd, dus ik moest van mijn instructeur gewoon weer opstappen en mijn parcours afmaken. Mijn gehele rit heeft uiteindelijk 20 minuten geduurd, met pony vangen en al.
GamblersCup schreef:En toch moet je dan de hele boel vasthouden. Hoofdstel komt niet vanzelf naar beneden, want dan zit ie té los. Nou ben ik er nooit zo afgelazerd, kan me er niks bij voorstellen... dat je de teugels vasthoudt ok, maar je grijpt toch niet naar de kop van je paard?!?
Misschien dat je toch instinctief je ergens aan vast probeert te grijpen als je over het hoofd vliegt? Rhyddid schreef:Denk je echt dat Zoer zelf zijn paard(en) opzadeld? Dan zullen zijn grooms wel hebben gedaan