Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Netje schreef:Als ze met pensioen is, waarom mag ze dan niet zelf haar veulentje dragen??? Sunrise van Imke Schelleken-Bartels mag dat gelukkig wel. Jammer dat geld voor sommigen kennelijk een grotere drijfveer is
Netje schreef:Als ze met pensioen is, waarom mag ze dan niet zelf haar veulentje dragen??? Sunrise van Imke Schelleken-Bartels mag dat gelukkig wel. Jammer dat geld voor sommigen kennelijk een grotere drijfveer is
0000 schreef:Netje schreef:Als ze met pensioen is, waarom mag ze dan niet zelf haar veulentje dragen??? Sunrise van Imke Schelleken-Bartels mag dat gelukkig wel. Jammer dat geld voor sommigen kennelijk een grotere drijfveer is
Misschien omdat het risico om op deze leeftijd voor het eerst een veulen te krijgen vrij groot is? Sunrise heeft op jongere leeftijd al eens een veulen gehad, Sisther dacht ik niet...
). Netje schreef:besita schreef:met wat geluk hebben ze er volgend jaar een 5 tal
toch leuk als je niet op enehoeft te letten
Waarom zo rommelen met een merrie. Is toch iedere keer een aanslag op haar lijffie om embryo's te spoelen. Ik hou hier persoonlijk niet van... Mag toch?
_Anneruth schreef:[Alsof het een voorrecht is om drachtig te zijn.. Ik geloof niet dat Sisther er treurig om is. Vergeet daarbij niet dat ook een zwangerschap en bevalling niet geheel zonder risico.