RTL 7 komt met een nieuw paardenprogramma. Je zult wel vroeg je bed uit moeten. Vanaf 29 juni iedere zaterdagochtend van 07:30 tot 08:00 op RTL7 is het programma InHetZadel.tv te zien.
InHetZadel.TV is een hippisch televisieprogramma over de paardensport in het hogere segment. Zo zullen er items worden uitgezonden over wedstrijden, trainingsstallen, paardenklinieken, topsporters en allerhande hippische zaken waar de paardensporter mee te maken heeft. Daarnaast is er veel ruimte voor gadgets, nieuwste trends op het gebied van harnachement, rijkleding, zadels en dekens alsmede transport en voeding. Ook maken we kennis met parcoursbouwers, stalinrichtingen en juryleden.
Het programma ondersteunt het magazine ‘Inhetzadel.TV’ wat op 31 juli 2013 als maandblad zal worden gelanceerd en waarin alle onderwerpen die in het televisieprogramma aan bod komen, behandeld zullen worden.
Klinkt best leuk. En met kleine kids is er toch geen uitslapen meer bij
Oliebollie
Geplaatst: 22-05-13 14:17
Leuk, ik kijk altijd op zaterdag ochtend altijd een stukje Life4you omdat er niets beters is voor ik naar mijn werk ga Kan ik dat mooi inruilen voor een stukje paardentv!
heidy_wilco
Geplaatst: 22-05-13 14:19
Wat leuk! Word er toch gehoor aan ons gegeven Ach en dat het zo vroeg is maakt niets uit. Dit is al een stap in de goede richting, en het komt vast wel op RTL gemist.
Ik ben benieuwd of dit wel een beetje "on air" blijft. Want er zijn al meerdere keren geruchten geweest over nieuwe programma's, paarden zenders, etc. Maar 'k zie er nooit iets van terug, of het wordt na de eerste uitzending alweer geschrapt.
Dit klinkt haast naar de overmatig gesponsorde tuin-programma's die je soms ook langs ziet komen. En inderdaad een verdraaid duur magazine. Denk dat het vroege tijdstip ook bedoeld is als test-tijd, alleen staan ze er geloof ik niet helemaal bij stil dat hun doelgroep dan meestal niet voor de buis zit. Ik neem het een keertje op om eens te kijken wat het is, wie weet verbazen ze ons nog wel
Lindaonline
Geplaatst: 22-05-13 15:59
Siamsmeesje schreef:
Dit klinkt haast naar de overmatig gesponsorde tuin-programma's die je soms ook langs ziet komen.
Precies mijn gedachte. Reclame, reclame en nog een beetje extra reclame.