Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
komen er zo geen gezondheidsproblemen bij het veulen? juliedo24 schreef:beetje onzinkomen er zo geen gezondheidsproblemen bij het veulen?
Het is verder maar een 'uitprobeersel', klapt het niet, zullen ze er denk ik ook niet verder mee gaan fokken.

miss_lizje schreef:Klonen blijf ik toch wel een beetje gevaarlijk vinden. Want "oud" DNA ( in de zin van dat te telomeren te ver afgesleten zijn) iets jongs te maken.

miss_lizje schreef:Mocht die T-rex er komen, hoop ik wel dat ze het beter aanpakken dan in Jurassic park.
Tevens staat er in het boek van Jurassic park ook al een heel gedachte spinsel over klonen etc. Wat door de schrijver volgens mij als voor of na woord was geschreven.
Cassidy schreef:miss_lizje schreef:Mocht die T-rex er komen, hoop ik wel dat ze het beter aanpakken dan in Jurassic park.
Tevens staat er in het boek van Jurassic park ook al een heel gedachte spinsel over klonen etc. Wat door de schrijver volgens mij als voor of na woord was geschreven.
In het tijdschrijft National Geographic is daar ook al over geschreven. Vooraleerst gaat het problematisch worden om zoveel intacte DNA te vinden dat een compleet zuivere mammoet te fokken valt.