Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

yrsa_karlijn schreef:Ik wil dit absoluut niet goed praten, maar vaak is dit een gevolg van allerlei omstandigheden, waarbij mensen in een depressie raken of in een neerwaartse spiraal komen en het geheel niet meer overzien en ook niet meer weten wat ze nou moeten. Zijn niet in staat hulp te vragen en komen steeds verder in de problemen. Hopelijk dat de overige dieren het overleven en er weinig aan over gaan houden. Vreselijke dood.
Wat natuurlijk absoluut niet betekend dat ik vind dat ze daarom vrijgesproken of een verkorte straf mogen hebben. saskiakefie schreef:Jammer dat die mensen de eerste keer al niet gearresteerd waren dan was dit misschien niet nodig geweest. Want het lijkt me dat ze de eerste keer ook al genoeg reden hadden om de mensen te mogen oppakken. Ziek zijn ze.. dat is duidelijk, arme dieren..
wortelsussie schreef:Dooie lijken ruiken super sterk. Dat van die 55 begraafde dieren zal niet van 1 jaar zijn. Oppervlakkig begraven zal je ook gaan ruiken... Niemand in de buurt op deze buren na die afvroegen waar de geur vandaan kwam?
Heb er overigens geen woorden voor. Te belachelijk, zoveel leed... En kan je nagaan dat het vroeger een rijstal was!
wortelsussie schreef:Dooie lijken ruiken super sterk. Dat van die 55 begraafde dieren zal niet van 1 jaar zijn. Oppervlakkig begraven zal je ook gaan ruiken... Niemand in de buurt op deze buren na die afvroegen waar de geur vandaan kwam?
Heb er overigens geen woorden voor. Te belachelijk, zoveel leed... En kan je nagaan dat het vroeger een rijstal was!
Ja, want waren ze nog springlevend geweest hadden ze vast minder gestonken. (Sorry
)