Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dat gaat er ook niet heel zachtzinnig aan toe. Met een goedgemikte kogel (al lijkt me dat wel lastiger vanuit een helikopter) zijn ze sneller dood.
kunnen ze ermee gaan fokken
Vind dat altijd een beetje raar geneuzel. Als er toch zoveel zijn waarom is het dan een probleem dat er een aantal nu uit hun lijden verlost wordt. Ze sterven hiermee toch niet uit? Kaartje23 schreef:Ik hoop ook altijd maar dat ze goed beschoten worden, vanuit de helikopter kan je natuurlijk niet controleren of een paard echt dood is.
Maar in één keer echt dood is misschien wel beter dan verhongeren. Maar wel heel erg triest dat het nodig is. Zou het niet mogelijk zijn om mensen de kans te geven een paard te kopen (misschien mensen die een uitdaging zoeken) voor privégebruik?
belle_boef schreef:Van 10000 paarden kunnen heel wat mensen eten. En in tijden van recessie gaan mensen niet even een paard kopen. (weet trouwens niet of ze daar in Australië ook last van hebben)
Maar ik hoop maar voor die paarden dat die helikopter schutters goed kunnen richten
funnyhorses schreef:Waarom niet naar een plek drijven waar ze voorzien worden van water en voedsel?
Als men 10.000den mensen van water kan voorzien waarom dan niet die dieren?
Afschieten is wel lekker makkelijk,tuurlijk is laten lijden ook geen optie maar er zijn altijd andere wegen die men nog kan inslaan,toch?
en het is hoe dan ook een korte termijn oplossing. Al ben ik het er helemaal mee eens dat zoiets wel aangepakt moet worden. Waarom laat je het eerst zover uit de hand lopen dat de enige optie (blijkbaar) nog afschieten is.