Win een sponsorship dankzij PAVO en TRUST Equestrian

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Win een sponsorship dankzij PAVO en TRUST Equestrian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-13 12:55

*
Afbeelding
Bokt.nl, PAVO, TRUST

PAVO en TRUST Equestrian zijn op zoek naar twee nieuwe ruiters die een sponsorscontract ter waarde van 5000 euro willen winnen. Daarvoor hoef je geen Anky of Gerco te heten: elke actieve ruiter die enthousiast is over Pavo en TRUST kan meedoen.

Je wint het contract door te laten zien dat je Pavo en TRUST goed in beeld kan brengen als jij gesponsord zou worden, dit doe je door punten te verzamelen via de actiewebsite. De 20 ruiters die de meeste punten hebben verzameld, komen in actie tijdens de finale op Horse Event. Rob Ehrens en Emmelie Scholtens geven tijdens een clinic de laatste punten weg, en kiezen zo een winnaar. Meer informatie over het puntensysteem en de gratis aanmelding vind je op http://www.wineensponsorship.nl

Wil je nog meer kans maken op een plek in de finale? Dat kan! Als dressuurruiter kun je via Bokt kans maken op een wildcard voor de finale. Hoe dat precies in z'n werk gaat maken we later deze maand bekend, dus houdt de voorpagina in de gaten!

Doe je al mee met de actie en vind je het leuk om daar met anderen op Bokt over te praten, dat kan in dit topic.

gabiiy

Re: Win een sponsorship dankzij PAVO en TRUST Equestrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 14:54

Ik ben helemaal enthousiast en doe mee!

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 17:28

Willen jullie er rekening mee houden dat dit topic niet is bedoeld om stemmen te verzamelen?

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 08:08

Hmm..vindt het eigenlijk een vervelende manier om reclame te maken van die merken..

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 08:14

Hoe meer stemmen hoe meer kans. Ik vind dit altijd zulke oneerlijke wedstrijden.

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 08:20

Cowgirl schreef:
Hoe meer stemmen hoe meer kans. Ik vind dit altijd zulke oneerlijke wedstrijden.

Deel dezelfde mening!

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 17:23

Blijkt wel dat het niet alleen om talent gaat dat ze willen sponseren.. Ik doe dan ook niet mee omdat ik die honderden/duizenden stemmen nooit ga halen. Dan heb ik persoonlijk liever dat ze mij (en mijn paard) sponseren door ons rijden. Al zie ik dat ook niet snel gebeuren haha.
Al moet ik wel zeggen dat het goed bedacht is! Genoeg mensen gaan hun creatieve uitspattingen en erop los laten en wie weet wat voor een leuke, originele en doeltreffende dingen er voor de merken uit gaan komen +:)+ .

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 17:31

Cowgirl schreef:

+1

Heel eerlijk: ik zie dan nog wel es de meest slecht rijdende ruiter winnen, en ja dan moeten ze diegene sponsoren. Zie ook het nut niet in van talentenjachten, degene met meeste geld wint dat.

Is het niet gewoon een idee om een smeek brief in te sturen, dat degene die het beste kan l.ullen het beste het merk kan vertegenwoordigen? Dan heeft het merk er iig nog iets aan..

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 17:34

Die 10.000 euro hebben ze zo terug verdiend met 60 cent per smsje
Onzin, ik dacht dat je een motivatie brief moest sturen, maar dit vind ik zo dom en idd degene met het meeste geld wint

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 18:17

Weer alleen voor dressuurruiters neem ik aan? Of iig voornamelijk dressuurruiters.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 21:18

YouthReiner schreef:
Weer alleen voor dressuurruiters neem ik aan? Of iig voornamelijk dressuurruiters.

Ja dat zal wel, overige takken zijn niet bekend genoeg en valt dan niet veel mee te verdienen.

sem722

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 08:27

Ik moet zeggen dat ik het echt een top actie vind!

Ja, je moet er veel energie insteken, maar hoeveel "Bokkers zit al niet regelmatig op FB, blogt of schrijft leuke verhalen hier op Bokt?
Het sms systeem is zeker niet de enigste manier, want dat zou je echt een kapitaal kosten - maar gewoon energie stoppen in je zelf profileren in combinatie met de merken, kost je alleen maar tijd - geen centen!

Als ik alleen hier op Bokt al zie hoeveel leuke acties zijn gestart - echt top!

En voor de mensen die gooien met "wat een oneerlijk systeem" - echt, lees toch eens wat beter voordat je een reactie geeft!
Of nog beter, als je het niks vind, reageer dan gewoon niet en steun de meiden die er wel actie van maken!

Enne...nee! Ik doe zelf niet mee omdat ik geen zin heb om zoveel tijd te steken in zo'n project en daarnaast ook niks aan een sponsorship heb, maar dat neemt niet weg dat ik het dus echt een geweldig verzonnen actie vind! ( of had ik dat al gezegd.... :D )

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 08:35

Dressuur én springruiters.. ;)

Ze kiezen uiteindelijk 1 dressuurruiter uit en 1 springruiter.

Ik doe wel mee, sta op het moment op nummer 2 ( *\o/* ) en maar eens zien hoe ver ik ga komen, het lijkt me alleen al heel leuk om mee te doen aan de clinic, die ervaring is nooit weg natuurlijk. Die sponsorship die je uiteindelijk kunt winnen stelt misschien niet zo héél gek veel voor, maar voor mij en mijn paard toch wel voldoende hoor! Plus dat je ook je ervaringen kunt bloggen, facebooken etc. :) Het zijn een aantal handige spullen, kleding, voeding & supplementen. Met die spullen kun je wel wat langer voorruit (en direct uittesten hoe de kwaliteit is :P ) en die voeding en supplementen voor een jaar is mooi meegenomen (direct een handige manier voor mij om te kijken hoe mijn paard het op Pavo doet, hij is niet makkelijk qua voeding en we zijn nog erg zoekende alleen vind ik Pavo behoorlijk prijzig om het gewoon maar zo uit te proberen). En de dekens van Trust ben ik ook wel erg benieuwd naar hoe die zijn! Vooral de kussentjes in de dekens die schuurplekken tegen zouden moeten gaan...

Ik wil best wel hun producten proberen hoor en daar over schrijven.. Dat is toch hun doel & het lijkt mij leuk!
En ja daarvoor wil ik best wel even lekker creatief mee doen en leuke acties verzinnen om die publiciteit te genereren. Was toch echt niet van plan om zelf 1000'en smsjes te versturen en nu al zelf voor 100'en euro's aan spullen te kopen, maar als iedereen in mijn omgeving nou mee helpt met een sms'je dan scheelt dat al heel wat! :D En daar in tegen kan ik zelf proberen om leuke blog's o.i.d. te schrijven. En mochten we die sponsorship winnen dan schrijf ik maar al te graag over mijn ervaringen, met foto's e.d. :)

Zelf heb ik wel een hekel aan al die smeek dingen; "Stem op mij sms ***** naar 4422" blabla, daarom heb ik zelf een soort andere actie opgezet, waarmee ik onder degene die mij mee helpen om aan stemmen te komen en die koppositie te behouden ( :D ) een (paarden)product verloot, nu een fleecedeken en nog even bedenken wat de volgende zal zijn! :)

Niet geschoten is altijd mis, ik ben gewoon benieuwd hoe ver we kunnen komen! En tja zo'n sponsorship stelt misschien maar weinig voor, helemaal als je ziet hoe Pavo een stal hier in de buurt sponsort. :+

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 11:38

nee ik ben hier ook niet van gecharmeerd, in eerste instantie dacht ik; nou wat leuk, voor alle niveau's *\o/* , maar daarna kwam het puntensysteem met het sms-en naar voren en dacht ik alleen maar: -O-

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 13:41

Bonita_Bon schreef:
nee ik ben hier ook niet van gecharmeerd, in eerste instantie dacht ik; nou wat leuk, voor alle niveau's *\o/* , maar daarna kwam het puntensysteem met het sms-en naar voren en dacht ik alleen maar: -O-

eens

_Maggy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 00:08

Heel erg jammer van het punten systeem.. Waarom kijken ze niet gewoon naar het paard en de ruiter in de combinatie..
Sommige ruiters kunnen misschien heel wat worden maar hebben het geld niet om daar te komen, ik vind eerder dat ze zulke mensen zo'n sponsorship wel mogen aanbieden :)
En misschien de mensen die al jaren hun paard Pavo voeren.. Dat lijkt me betere reclame voor hun :P

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 07:52

_Maggy_ schreef:
Heel erg jammer van het punten systeem.. Waarom kijken ze niet gewoon naar het paard en de ruiter in de combinatie..

Dan krijg je de MacRider cup en die slaat wel helemaal nergens op.....

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 09:33

Roxxiejj schreef:
_Maggy_ schreef:

Dan krijg je de MacRider cup en die slaat wel helemaal nergens op.....

;) en ik moet het alweer eens zijn hahahaa

_Maggy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 10:59

Macrider cup ken ik niet eens :o maar iig ze hadden er wel wat anders op mogen verzinnen..
al verdienen ze er ws nu het meeste aan :P

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 15:21

Als je bij de MR niet aankomt met een duur ogende knol met geweldige afstamming of dure spullen aanhebt, dus duur merk laarzen, dure cap etc, dan wordt er amper aandacht aan je geschonken...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 15:25

Roxxiejj schreef:
Als je bij de MR niet aankomt met een duur ogende knol met geweldige afstamming of dure spullen aanhebt, dus duur merk laarzen, dure cap etc, dan wordt er amper aandacht aan je geschonken...

Ah, net zoiets als het talentenplan van de Rabobank waar talenten in zitten die het al lang en breed gemaakt hebben :D.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 15:35

Exact :))
Maar als je dus door wilt breken bij de MR cup, gewoon allerlei dure spullen aantrekken, desnoods lenen, dan ben je zo door, hoe je dan ook rijdt en wat voor paard je dan ook hebt :j

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 16:12

Erg is dat he! Stalgenootje was ook naar de MR geweest.. heeft zo goed als geen aandacht gekregen. Is zelfs zo erg geweest dat een onbekende er iets van gezegd heeft tegen de beoordelers en ze toen toch nog wat aandacht kreeg :roll:
Laatst bijgewerkt door Pattypaard op 07-05-13 16:43, in het totaal 1 keer bewerkt

_Maggy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 16:29

ohw dat is wel heel naar! Nee dat is ook geen doen... Dan moet je wel een 'eerlijke' jury hebben ;)

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 17:51

Maar wie zegt dat dat in dit geval ook is? De 20 hoogst geplaatste mogen rijden bij een stel bekende ruiters. Wie zegt dat zij dan niet kijken naar het hoogste niveau ipv lol met je knol?